Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Inne Święta i Uroczystości > Tłusty Czwartek > Jak zrobić pączki z serka waniliowego?

Jak zrobić pączki z serka waniliowego?

, specjalista Tipy.pl
 3/5 (218 ocen)
Oceń 
Pączki są bez wątpienia obowiązkowym elementem Tłustego Czwartku. Obecnie istnieje tak wiele wariacji na ich temat, że ciężko zdecydować się, które z nich są najlepsze. Możemy nadziewać je marmoladą, czekoladą, budyniem, a nawet serkiem homogenizowanym, które są wspaniałą propozycją dla wszystkich serkożerców – tych małych i dużych też. Są bardzo proste w przygotowaniu i nie wymagają wiele wysiłku. Poniżej znajdziecie wskazówki, które pomogą wam je wykonać.
2 opakowania serka homogenizowanego waniliowego, 3 jajka, 2 szklanki mąki, 2 łyżeczki proszku do pieczenia, łyżka spirytusu, cukier puder, olej
1
Serek dobrze zmieszaj z jajkami, z mąką i proszkiem do pieczenia. Dodaj łyżkę spirytusu (wówczas nie będzie wchłaniać tyle tłuszczu). Ciasto wyrób tak, aby nie kleiło się zbytnio do rąk (poprzez dodanie odrobiny więcej mąki).
2
Nalej do rondelka około 4 cm oleju. Tłuszcz dobrze rozgrzej, jednak nie za mocno ponieważ pączki będą wówczas w środku surowe. Najlepiej zacząć wrzucać pączki na tłuszcz jak zacznie on skwierczeć. Nabieraj ciasto na łyżeczkę zamoczoną w tłuszczu i wrzucaj do gorącego oleju. Smaż, aż zrobią się złote z obydwu stron.
3
Usmażone pączki przełóż na papierowy ręcznik i po kilku minutach przełóż na talerz. Posyp cukrem pudrem i jedz na ciepło.
Jak nadziewać pączki?
Jak zrobić pączki w 15 minut?
Jak zrobić pączki z dziurką?
Jak zrobić pączki z dyni?
Wskazówki
  • Pączki możesz również po usmażeniu posypać cynamonem i polać miodem.
 3/5 (218 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

majka1 - 2011-12-06
o ja :D właśnie o tym pomyślałam :)
Jak zrobić pączki piwne?
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub