Tutaj jesteś: Kultura i Społeczeństwo > Savoir-Vivre > Savoir vivre > Jak się ubrać do opery?

Jak się ubrać do opery?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 5/5 (2 ocen)
Oceń 
Jeżeli wciąż masz przed sobą pierwszą wizytę w operze, zapewne nie jesteś pewna, jak powinnaś się ubrać. Elegancko – to wiesz na pewno. Ale co dalej?
1
Nawet nie myśl o białej bluzce – to nie akademia na rozpoczęcie roku szkolnego.
2
Unikaj też nadmiernie rzucających się w oczy jaskrawych kolorów i kolorowych wzorów, podobnie zresztą jak codziennego stroju.
3
Mała czarna
Dla kobiety najlepszym wyjściem będzie klasyczna mała czarna. Jeżeli jest chłodno, załóż także żakiet, ale niekoniecznie w czarnym kolorze. Nie zakładaj raczej bolerka, one są już trochę passe, ani szala, gdyż będziesz wtedy wyglądała zbyt balowo.
4
Najlepszą długością będzie midi. Nie wypada zakładać mini.
5
Dobierz elegancką, współgrającą ze strojem biżuterię oraz kopertówkę.
6
Jeżeli nie chcesz zakładać sukienki, możesz oczywiście zdecydować się na spodnie, ale niech będą eleganckie, welwetowe. Dobierz do nich elegancką tunikę lub satynową bluzkę.
7
Buty muszą być koniecznie na obcasie, nie wchodzą w grę baletki ani koturny.
8
Twoja fryzura i makijaż powinny być równie eleganckie, co strój. Włosy starannie upnij, a następnie się umaluj.
Jak dobrać ubrania do sylwetki gruszki?
Jak dobrać spódnicę do figury?
Jakie kolory pasują do blondynek?
Jakie kolory pasują do szatynek?
strona 1 z 2następna >
 5/5 (2 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

Ziuk - 2014-11-20
Jeszcze jedno:

ad 13: inną opcją jest zdobycie płaskich kaloszy, naciąganych na półbuty - produkt ten, po latach zapomnienia powoli pwraca na rynek, choć ceny wciąż są z reguły wysokie (średnio 300/400 zł para)

ad 14: "skoordynowane" jest tu bardzo niebezpiecznym słowem. Jeśli mamy rozumieć przez to "dopasowane pod względem formalności" - jest to stwierdzenie prawidłowe. Natomiast wiele osób, zwłaszcza kobiet, potrafi to też odebrać jako "dopasowane kolorystycznie", co prowadzi do tragicznych rozwiązań. Mężczyzna, który zaakceptuje taką opcję i wplecie w smoking elementy obcesowo nawiązujące do sukni partnerki, będzie sprawiał wrażenie pantoflarza. Kobieta zaś będzie dawać nieświadomie sygnał, że nie wierzy w lojalność partnera. Te z pozoru błahe detale potrafią być naprawdę przykre, zwłaszcza na ślubach jest to widoczne. Dlatego powtarzam i powtarzać będę aż do znudzenia: MĘŻCZYZNA NIE JEST DODATKIEM DO SUKNI PARTNERKI.
Ostatnimi czasy nie ma praktycznie tygodnia w którym nie słyszymy o coraz to nowych błędach w programie IE, Opera,...
Alternatywne przeglądarki internetowe
Ostatnimi czasy nie ma praktycznie tygodnia w którym...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub