Tutaj jesteś: Jedzenie i Picie > Przepisy Świateczne > Przepisy Bożonarodzeniowe > Jak dekorować ciastka na Boże Narodzenie?

Jak dekorować ciastka na Boże Narodzenie?

, specjalista Tipy.pl
 3.8/5 (359 ocen)
Oceń 
 1 z 10 
Dekorowanie ciastek i pierniczków bożonarodzeniowych może stać się wspaniałą rozrywką, jeśli tylko będziesz miała na to czas. Wszystko zależy od Twojej wyobraźni i kreatywności.
barwniki spożywcze, perły do dekoracji ciastek i tortów, posypki do dekoracji, dekorator, wyciskacz do kremu (różne końcówki), plastikowe worki., foremki do ciastek bożonarodzeniowych (do kupienia tutaj)
 3.8/5 (359 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (14)

grazyna2 - 2013-03-11
dekroacje przesliczne, az trudno uwierzyć, iż do świat tak długo jeszcze...ale wykorzystam -porada super!
slonkooo94 - 2012-12-22
Ja dekoruję pierniczki zazwyczaj czekoladą roztopioną podczas kąpieli wodnej,dzięki temu konsystencja jest idealna :) Posypuję lukrową posypką, czekoladowymi groszkami,wiórkami kokosowymi, ozdabiam bakaliami :)
ada - 2012-12-08
cześć. jeśli dziś upiekę ciasteczka i zacznę je ozdabiać za 3 dni to nie beda odpadac ozdoby? czy jest jakaś różnica gdy dekorujemy ciastka odrazu po upieczeniu i kilka dni po?
piernikowy maniak - 2012-12-06
Super sa te przepisy!!! Polecam innym ktorzy odwiedzaja te strone. Korzystam z nich kazdego roku. Znajomi pytaja się zkad mam takie swietne przepisy a ja mowie że z internetu i od razu odsylam ich na te strone. Jeszcze raz serdecznie polecam te przepisy!!! :)
Milena - 2012-12-04
jaki to rodzaj ciasteczek ? tzn nie mówię o tych piernikowych tylko tych jasnych :)
domi890 - 2012-11-28
Wyglądają cudnie...aż mi się już świąt i śniegu zachciało... :)
Florka - 2011-12-21

do ola: barwnik w proszku należy rozpuścić w kilku kroplach białego alkoholu (wódka, spirytus) a następnie dodać do lukru. Alkohol ma tą przewagę nad rozpuszczaniem barwnika w wodzie, że zaraz odparuje i nie rozcieńczy lukru.

ola - 2011-12-21
mam pytanie, czy barwnik w proszku dodajemy do lukru w postaci proszku? czy wymieszanego juz z wodą lub alkoholem?
pozdrawiam
..koszmarek.xDe - 2011-12-20
WYGLĄDA PRZEŚLICZNIE. :D
ALE MI TAKIE ŁADNE NIE WYJDĄ. ;/
Zocha - 2011-12-20
Robiłam z moim chłopakiem te choineczki z gwiazdek, świetnie wyglądają :) zapakowalismy je w celafon i obdarujemy rodzine :)
Marry Lu - 2010-12-07
Chcę upiec wielkie serce z ciasta piernikowego i dac je w prezencie mojemu chłopakowi, ale brakuje mi pomyslu na jego dekoracje. Samo Kocham Cię to za malo. Pomocy.
gosia10 - 2010-11-17
super wygląda!!pachnie świetami
Mariol - 2008-11-14
Pięęęękne! Zabieram się do roboty już jutro!
guantanamera - 2008-11-13
ladnie to wygląda :) fantastyczna zabawa
Fantastyczny sposób na świąteczną wersję apetycznych babeczek. Muffinki choinki nie tylko szałowo wyglądają, ale...
Jak zrobić muffinki choinki?
Fantastyczny sposób na świąteczną wersję apetycznych babeczek. Muffinki choinki...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub