Tutaj jesteś: Zdrowie > Choroby i Leczenie > Bóle Głowy > Naturalne sposoby na ból głowy
Naturalne sposoby na ból głowy

Naturalne sposoby na ból głowy

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 5/5 (2 ocen)
Oceń 
Chyba nikt nie znosi bólu głowy. Jest to bardzo nieprzyjemne i męczące. Większość bóli głowy pojawia się nagle i szybko nabiera na sile. Gdy boli nas głowa czujemy się ospali, jesteśmy rozdrażnieni. Większość bóli jest ciągła, towarzyszy im nierzadko uczucie zmęczenia i ogólne zniechęcenie. Możemy być też podrażnieni przez nadmierne światło czy hałas, czujemy wysokie ciśnienie w głowie. Czy można temu zaradzić w naturalny sposób, aby nie połykać garści tabletek? Oczywiście, że tak. Potrzebne informacje znajdziesz poniżej.
1

Cytryna. Wyciśnij sok z trzech lub czterech plasterków cytryny do szklanki herbaty. Wypij. Powinno przynieść prawie natychmiastową ulgę. Nie lekceważmy również skórki z cytryny. Na ogół się ją wyrzuca. Ale możesz ją rozetrzeć w moździerzu na papkę. W tej formie nałóż skórkę na czoło. Powinno pomóc.

2

Jabłko. Jabłka sprawdzają się w uśmierzaniu bóli głowy wszelkiego rodzaju. Przekrój jabłko na pół i usuń gniazdo nasienne. Również ogonek i wszystkie części jabłka, których nie jesz. Zostaw jednak skórkę. Jeśli nękają Cie bóle głowy jedz tak przygotowane jabłko codziennie rano na pusty żołądek z odrobiną soli. Kontynuuj przez około tydzień.

3

Henna. Odkryto, że kwiat henny jest bardzo pomocny przy bólach głowy spowodowanych zbyt długim przebywaniem na słońcu lub generalnie podczas upałów. Henna (kwiat) powinna być roztarta z octem i nałożona na czoło. Ból głowy powinien ustąpić.

4

Cynamon. On z kolei uśmierzy bóle głowy spowodowane przebywaniem w chłodzie. Przygotuj pastę z cynamonu zmieszanego z wodą. Nałóż cynamonową papkę na skronie. Czekaj na rezultaty, powinny przyjść dość szybko.

5

Majeranek. Uśmierzy ból spowodowany zdenerwowaniem i stresem. Zaparz majeranek i zrób sobie z niego herbatkę. Wypij na ciepło.

6

Rozmaryn. Jeśli boli Cię głowa z przechłodzenia organizmu, zaparz sobie garść rozmarynu w litrze wody. Przelej do miseczki. Nałóż ręcznik na głowę, nachyl się nad zaparzonym rozmarynem i inhaluj się tak długo, ile wytrzymasz.

Jak leczyć migrenę oczną?
Co robić gdy boli głowa?
Jak zapobiegać migrenie?
Jakie są rodzaje bólu głowy i ich objawy?
 5/5 (2 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Właściwie każdy doświadczył w życiu bólu głowy i może przyznać, że jest to niezwykle uciążliwe i męczące uczucie....
Jak pozbyć się bólu głowy bez tabletek?
Właściwie każdy doświadczył w życiu bólu głowy...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub