Tutaj jesteś: Hobby, Gry i Zabawy > Nauka i Przyroda > Natura > Jak być "eko" na co dzień?

Jak być "eko" na co dzień?

, specjalista Tipy.pl
 3.8/5 (5 ocen)
Oceń 
Bycie "eko" jest ostatnio bardzo modne, wcale nie trzeba przykuwać się do drzewa, aby przyczynić się do ochrony środowiska naturalnego. Niewielkie, ale regularne działania, w skali globalnej nabierają wielkiego znaczenia. Dodatkową zaletą będą niższe rachunki np. za prąd lub za wodę. Tak więc życie z zastosowaniem podstawowych zasad ekologi, ma właściwie same zalety, warto więc spróbować.
1
Eko torba - truskawka
Ekologiczna torba

Czyli tak naprawdę każda torba na zakupy, którą możemy użyć wielokrotnie. Zamiast za każdym razem kupować w sklepie nowe foliówki lub reklamówki, bierzemy ze sobą własna siatkę z materiału lub koszyk i pakujemy do nich zakupy.

Torby takie są coraz bardziej popularne, ponieważ oprócz działania na rzecz środowiska, wyglądają one dużo bardziej stylowo nić kolorowa reklamówka. Jeszcze lepszym rozwiązaniem jest wiklinowy koszyk, który nie dość, że świetnie wygląda, pozwala na ułożenie w środku produktów tak, żeby nic się nie pogniotło, ani nie zbiło.
2
Oszczędzaj prąd

Nie chodzi o wyłączenie wszystkich lamp i czytanie wieczorami książki przy świecy. Zwróćmy uwagę na niewidoczne pożeracze prądu. Wyłączajmy monitory telewizorów i komputerów na noc, ponieważ nawet te małe diody pobierają prąd. Nie zostawiajmy niepotrzebnie włączonych świateł, oraz nie zapalajmy wszystkich możliwych źródeł światła w jednym pokoju.
Jak chronić środowisko?
Jak segregować odpady?
Jak możesz chronić środowisko?
Jak obchodzić Dzień Ziemi?
strona 1 z 2następna >
 3.8/5 (5 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Naklejki na niektórych produktach, np. elektronicznych, przypominają czasem jakiś tajny szyfr. Zwykle mówią one, na ile...
Jak odczytywać oznaczenia ekologiczne na produktach?
Naklejki na niektórych produktach, np. elektronicznych...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub