Tutaj jesteś: Zdrowie > Choroby i Leczenie > Bóle Głowy > Jak naturalnie leczyć ból głowy?
Jak naturalnie leczyć ból głowy?

Jak naturalnie leczyć ból głowy?

, specjalista Tipy.pl
 5/5 (2 ocen)
Oceń 
Jest mnóstwo powodów z których może nas boleć głowa. Mogą to być przyczyny czysto medyczne, dziedziczność, głowa może nas boleć z nadmiaru stresu lub po suto zakrapianym wieczorze. Każdy jednak z tych bóli należy potraktować jak wroga i wytoczyć mu walkę. Wiadomo, że ból bólowi nierówny. Są jednak sposoby, aby ten ból uśmierzyć bez przyjmowania tabletek. Jakie? Dowiesz się z poniższego artykułu. Pamiętaj jednak, że gdy jesteś na coś uczulony, nie stosuj tego. Bądź świadomy zagrożeń.
1

Zioła. Jest kilka ziół, które mogą pomóc nam w uśmierzeniu bólu. Wiadomo, że nie podziałają one na każdego i na każdy rodzaj bólu, ale warto spróbować.

  • ZŁOCIEŃ MARUNA może być przyjmowany w postaci kapsułek lub tabletek, w postaci herbaty, a nawet zjedzony na kanapce (choć ma gorzki smak). Jest doskonały lekiem na migreny. Złocień maruna stosuje się już od stuleci, warto więc spróbować, w niczym nam to nie zaszkodzi. Nie ma żadnych bardzo poważnych skutków ubocznych, jednak mogą wystąpić nudności, problemy trawienne, może boleć język. Długotrwałe przyjmowanie złocienia może też spowodować zaburzenia snu.

  • KORA WIERZBY, LAWENDA, MIĘTA są pomocne przy bólach. Pamiętaj jednak, że badania dowiodły, że nie każdy organizm zareaguje na te zioła i ból ustąpi. Jeśli czujesz, że na Ciebie działa napar z kory wierzby czy herbatka miętowa to nie ma powodów, aby tego nie stosować.

  • PASSIFLORA, ROZMARYN również mogą uśmierzyć ból głowy. Zaparz herbatkę z któregoś z tych ziół.

Jak leczyć migrenę oczną?
Jakie są rodzaje bólu głowy i ich objawy?
Jak przygotować się do badania elektroencefalogramem?
Co robić gdy boli głowa?
strona 1 z 2następna >
 5/5 (2 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Chyba nikt nie znosi bólu głowy. Jest to bardzo nieprzyjemne i męczące. Większość bóli głowy pojawia się nagle i szybko...
Naturalne sposoby na ból głowy
Chyba nikt nie znosi bólu głowy. Jest to bardzo nieprzyjemne...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub