Tutaj jesteś: Miłość, Przyjaźń i Rodzina > Małżeństwo > Kryzysy Małżeńskie > Jak poznać, że ktoś kłamie?
Jak poznać, że ktoś kłamie?

Jak poznać, że ktoś kłamie?

, specjalista Tipy.pl
 5/5 (11 ocen)
Oceń 
Nikt z nas nie lubi, jeśli się go oszukuje, zwłaszcza w poważnych sprawach. Ludzie kłamią z różnych powodów, nie chcą zranić bliskich, chcą wyłudzić korzyści dla siebie, nie chcą aby jakaś prawda wyszła na jaw. Jednak im bardziej zanurzamy się w kłamstwie, tym bardziej widać po nas, że coś jest nie tak. Nie na darmo mówi się, że kłamcy powinni mieć bardzo dobrą pamięć. Jak rozpoznać, że ktoś nie mówi nam prawdy?
1
Obserwuj mowę ciała. Może ona zdradzić Ci, że ktoś nie jest szczery. Taka osoba nie będzie Ci patrzyła w oczy, będzie nerwowa i ogólnie 'coś będzie nie tak'. Da się to wyczuć. Chyba, że ktoś jest rewelacyjnym kłamcą.
2
Słuchaj uważnie tego, co dana osoba do Ciebie mówi, zwracaj uwagę na wszelkie niejasności. Mylą się jej daty, kolejność zdarzeń lub słowa? Na pewno coś jest nie tak.
3
Jeśli ktoś nie chce odpowiadać na Twoje pytania, lub odpowiada po długim namyśle powinno Ci to dać sygnał ostrzegawczy. Może w tym czasie wymyśla wersję?
4
Czy ktoś Cię zupełnie niesłusznie i bezpodstawnie oskarża o kłamstwo? Może to świadczyć o tym, że ta osoba, która Cię oskarża sama ma coś na sumieniu. W ten sposób próbuje odwrócić od tego uwagę.
5
Zawsze słuchaj intuicji. Czasami po prostu się wie, że ktoś nie mówi prawdy. Jeśli jednak nie masz 100% pewności, nie oskarżaj nikogo od razu. Staraj się znaleźć potwierdzenie swoich przypuszczeń.
6
Rozważ zapytanie wprost o to, czy ktoś kłamie czy nie. Wielu ludzi czuje się źle z kłamstwem na sumieniu i czują wielką ulgę, kiedy ono wreszcie wychodzi na światło dzienne. Trzeba poważnie porozmawiać o przyczynach kłamstwa.
Jak opiekować się chomikiem?
Jak poznać, że mąż zdradza?
Jak zrobić ser pleśniowy z grilla?
Jak kłamać?
strona 1 z 2następna >
Przeczytaj teraz: Jak rozpoznać kłamstwo?
 5/5 (11 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Jeśli jesteś singlem lub singielką i poszukujesz miłości, to jest artykuł którego potrzebujesz. Czy wiedzieliście, że...
Jak się dowiedzieć czy się podobam?
Jeśli jesteś singlem lub singielką i poszukujesz miłości...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub