Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Boże Narodzenie > Prezenty Bożonarodzeniowe > Jak pakować prezenty?
Jak pakować prezenty?

Jak pakować prezenty?

, redaktor Tipy.pl
 3.6/5 (88 ocen)
Oceń 
Nie masz pomysłu na zapakowanie prezentu? Lub nie wiesz jak zapakować prezent, który ma nietypowy kształt? Pomożemy ci, przeczytaj nasze propozycje.
torby ozdobne papierowe lub materiałowe do pakowania prezentów, papier do pakowania, nożyczki, naklejki, ozdobne materiały, filc itp., koszyk, wstążki, ozdobne papierowe chusteczki.
1

Zobacz również resztę pomysłów na zapakowanie prezentów -> pakowanie prezentów

2
Pakowanie prezentów 1
Jeśli prezent ma nieregularny kształt możesz zapakować go w pudełko (jeśli nie masz poproś o jakieś w supermarkecie. Mają ich pełno i nie są im potrzebne.). Do pakowania poza wyobraźnią potrzebne Ci będą różne materiały. Używaj różnych technik pakowania. Prezent możesz przewiązać wstążką na wiele różnych sposobów (patrz zdjęcie obok - kliknij aby powiększyć)!
3
Pakowanie prezentów 2
Jeśli masz jednokolorowy papier do pakowania prezentów wówczas użyj kilku wstążek o różnych kolorach i szerokościach. Koniecznie przepleć je ze sobą.
4
Pakowanie prezentów 3
Prezent nie musi być zawsze pakowany w pudełko. Możesz kupić zwykłą ozdobną torbę na niego. Większość takich torebek do pakowania jest wykonana z mocnego papieru, który utrzyma cięższą zawartość. Produkowane są w wielu rozmiarach i łatwiej w nie zapakować rzecz o nie typowym kształcie.
5
Pakowanie prezentów 4
Jeżeli nie lubisz masówki, kup zwykłą brązową papierową torbę i sama ozdób ją dekoracyjnymi naklejkami, pomaluj według własnego uznania. Możesz zapakować prezent również w zwykłą gazetę, lub strony kolorowego magazynu i przewiązać ładną, kontrastującą wstążką.
Jak pomysłowo zapakować prezent?
Jak zrobić okrągłe pudełko na prezent?
Jak ozdobić pudełko na prezent?
Jak pomysłowo zapakować prezent dla mężczyzny?
Wskazówki
  • zanim ułożysz prezent w torbie zawiń go w kolorowe chusteczki, którymi też możesz wypełnić przestrzeń w torbie, w ten sposób przykryjesz zapakowaną rzecz i osoba ją otrzymująca nie będzie miała możliwości jednym spojrzeniem zobaczenia co jest w torbie, a tym samym chusteczki utrzymają prezent w jednym miejscu jeżeli torba jest znacznie większa.
  • drobne przedmioty również zaleca się pakować w papier zanim umieścimy je w torbie z innymi przedmiotami. Szczególną ostrożność zachować należy w przypadku kruchych drobiazgów. Można je zapakować w bąbelkową folię i potem w papier i zawiązać wstążką i dopiero tak zapakowaną włożyć do torebki.
  • jeżeli potrzebujesz zapakować coś ekstra dużego jak samochód, rower, zrób zdjęcie ,które nakleisz na kartkę i napisz informację jak znaleźć resztę prezentu, możesz na kartce nakleić kluczyki do samochodu. Albo też przewiązać wielka kokardę na samochodzie, rowerze.
strona 1 z 2następna >
 3.6/5 (88 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (5)

Agniesia2678 - 2013-12-26
propozycja to ozdobienie prezentu własnoręcznie wykonanymi pomponami. Prezent : pudełko/książkę pakujemy w ozdobny papier. UWAGA! Nie musi to być papier ze sklepu z ozdobami, możecie go sami zaprojektować i wydrukować w punkcie druku. Tak jak w tym przypadku. Koszt takiego wydruku to ok 8 pln, a personalizacja prezentu jest zawsze bardzo fajnym elementem. Instrukcje wykonania pomponów znajdziecie w internecie. Jest to bardzo proste. Należy wyciąć obręcz z kartonu i owinąć na niej włóczkę. Na koniec przeciąć na zewnętrznym boku i przewiązać przez środek (to tak po krótce, na youtube znajdziecie masę tutoriali)
meszekowy - 2013-08-07
ładnie zapakowany prezent to podstawa. Teraz nikomu nie sprawi to trudności. Dzięki
lori66534 - 2012-12-17
Ja odkąd pamiętam właśnie tym sposobem pakowałam prezenty nie tylko te gwiazdkowe ale urodzinowe i z każdej innej okazji więc polecam!
kajol695 - 2012-11-15
świetne pomysły :)
kkk - 2011-02-01
to jest super
Czy należysz do tej grupy osób, które nie mają problemów ze znalezieniem idealnego prezentu, ale nie masz niestety...
Jak zapakować prezent w papier?
Czy należysz do tej grupy osób, które nie mają problemów...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub