Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Boże Narodzenie > Choinka > Jak ubrać choinkę w eleganckim stylu?
Jak ubrać choinkę w eleganckim stylu?

Jak ubrać choinkę w eleganckim stylu?

, specjalista Tipy.pl
 3.9/5 (71 ocen)
Oceń 
Nie ma nic złego w tradycyjnym ubieraniu choinki, na której dzieci wieszają bez ładu i składu przeróżne bańki i dekoracje, gdzie światełka błyszczą różnokolorowymi barwami i na której znajduje się mnóstwo cukierków, czekoladek itd. Z czasem tak ubrana choinka może się jednak znudzić - nabiera nas ochota na elegancką, wytworną i perfekcyjną choinkę w każdym szczególe. Przeczytaj, co radzimy.
białe światełka, dwa zestawy dekoracji, stojak pod choinkę, choinka.
1
Przeglądnij ozdoby, które posiadasz aby ustalić jakich potrzebujesz. Kluczem do stworzenia eleganckiego drzewka jest spójność i harmonia. Wybierz, więc dwa rodzaje dekoracji, dwa style i tego się trzymaj.
2
Oświetlenie - potrzebujesz żyłki z drobniutkim światełkami w białym kolorze. Żadne inne kolory światełek nie wchodzą w rachubę.
3
Kup lub pożycz odpowiednie ozdoby, jeżeli pośród tych, które masz nie jest wystarczająco. Pamiętaj kieruj się zasadą, że elegancja to harmonia, jednolitość koloru.
4
Kup choinkę, obsadź w stojaku. Wybierając choinkę postaraj się znaleźć świerk lub jodłę, które są odpowiedniejsze do nadania dostojności całej kompozycji. Sosna jest zbyt popularnym drzewkiem.
5
Choinka bożonarodzeniowa
Najpierw załóż białe światełka, a następnie wybrane ozdoby. Rozmieszczaj ozdoby symetrycznie na całym drzewku, najpierw jeden rodzaj, a potem pomiędzy drugi. Nie zapominaj, że na twojej choince ma panować harmonia, i symetria.
6
Choinka na Boże Narodzenie
Na końcu załóż najważniejszy element, czubek, który musi pasować do całości, a zarazem przyciągać uwagę.
Jak zrobić choinkę origami?
Jak zrobić ozdobę na choinkę z drutu i koralików?
Jak zrobić świąteczne ozdoby z suszonych owoców?
Jak zrobić papierowe rożki na choinkę?
Wskazówki
  • wybierając ozdoby, kieruj się zasadą, ozdoby które będą „tłem choinki” i ozdoby, które będą wyszczególnione. Np. możesz wybrać złote i srebrne bombki, które będą tłem i do tego kryształowe sopelki, wraz z kryształowym czubkiem.
  • Nie wyrzucaj przypadkiem "starych" ozdób, pozwól im poleżeć w pudełku do następnego roku.
 3.9/5 (71 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (5)

xxz - 2012-12-10
pudziak - dokładnie masz rację!
Gośka - 2012-11-24
Kosztowne? 63 szt bombek (kolor: złoty, srebrny lub czerwony) za 29,99 w TESCO. W ikei można nabyć bardziej soczyste kolory ale wtedy już za 50 szt za 49,99 zł. U mnie w domu są 2 choinki. W gościnnym "jednolita" współgrająca z kolorystyką tego pomieszczenia a druga na "korytarzu" to taki dziecinny misz-masz z dekoracjami wyłącznie stworzonymi samodzielnie. Obie mają swój urok. Choinka to jedno... wystarczy udekorować dom jeszcze innymi rzeczami (koniecznie czymś co pachnie świętami), dobrze bawić się w gronie rodzinnym i atmosfera będzie cudowna. :)
asia2436 - 2012-11-22
Zgodzę się z pudziakiem chocinka świąteczna powinna być wesoła i kolorowa ubranie choinki np w jednym kolorze jest dosyć kosztowne a jak wiadomo nie każdy ma na to pieniądze . Choinka ma odzwierciedlać atmosfere panujacą w rodzinie .
zuzka - 2012-11-22
ty się pytasz jak ubrać jak mieszkasz w POLSCE i jesteś polką to wież już jak ubrać choinkę
pudziak - 2011-12-26
Dajcie spokój. takie "idalne choinki" są nudne. to się mija z celem........... świateczne drzewko powinno być kolorowe i wesołe a nie jakieś tam "harmonijne".. :/
Być może dekorowanie świątecznej choinki nie sprawia ci problemu, ale każdy z nas chciałby wiedzieć jak zrobić to po...
W jaki sposób ubierać choinkę?
Być może dekorowanie świątecznej choinki nie sprawia...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub