Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Pielęgnacja Skóry > Problemy z cerą > Jak domowymi sposobami pozbyć się pryszczy?
Jak domowymi sposobami pozbyć się pryszczy?

, specjalista Tipy.pl
 5/5 (217 ocen)
Oceń 
Pryszcze to odwieczna zmora wielu nastolatków. Wyskakują niespodziewanie, są dość kłopotliwe a czasami nawet bolesne. Ich przyczyny są różne. Mogą być wywoływane, np. złą dietą bądź hormonami, które są burzliwe w okresie dorastania. Nie są one mile widziane na żadnej twarzy nastolatka. Najlepiej przeciwdziałać powstawaniu pryszczy poprzez odpowiednią dietę. Jednak czasami mimo tego pryszcze nas prześladują. W tym artykule znajdziesz sposób na pozbycie się pryszczy w domowych warunkach, bez konieczności udania się do kosmetyczki.
nić dentystyczna, płyn do płukania jamy ustnej
1
Po pierwsze zlokalizuj pryszcza, którego chcesz usunąć. oceń jego wielkość oraz stopień rozwoju. Następnie odetnij kawałek nici dentystycznej; 20-30 centymetrów powinno w zupełności wystarczyć. Użyj do tego zwykłej nici dentystycznej.
2
Zawiń nić dentystyczną wokół dwóch wskazujących palców. Tak jakbyś chciała wyczyścić zęby. Upewnij się, że nić jest dobrze zawinięta i nie będzie ześlizgiwać się podczas usuwania pryszczy. Jest to bardzo ważne, gdyż od tego etapu zależy powodzenie zabiegu pozbywania się pryszczy.
3
Przyłóż napiętą nić dentystyczną przy pryszczu. Dobrze napnij nić. Następnie szurającym ruchem najedź na pryszcza. Powinien zostać usunięty. Jeśli nie powtórz tą czynność kilka razy, jednakże użyj nowego kawałka nici. Ponieważ stare kawałki mogą doprowadzić do zakażenia skóry co może tylko pogorszyć sprawę. Nie żałuj nici.
4
Dokładnie umyj ręce. Następnie przemyj miejsce po pryszczu ciepłą wodą. Teraz posługując się chusteczką przemyj to miejsce płynem do płukania ust. Dzięki temu odkazisz to miejsce. Możesz również użyć do tego wody utlenionej bądź wody toaletowej zawierającej alkohol. Uciskaj przez kilka chwil, żeby zapobiec krwawieniu.
Jak leczyć trądzik na plecach i ciele?
Jak leczyć trądzik domowymi sposobami?
Jak ukryć zaczerwienienia?
Jak domowym sposobem pozbyć się wągrów?
strona 1 z 2następna >
 5/5 (217 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

annqq - 2012-10-02
nie wierzę w takie usuwanie pryszczy. zdecydowanie lepiej działają kosmetyki czy zioła. Chyba wszyscy znają herbatkę rumiankową na trądzik dobrze robi, a do przemywania buzi używam olejku z drzewa herbacianego
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub