Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Pielęgnacja Skóry > Problemy z cerą > Jak domowymi sposobami pozbyć się pryszczy?
Jak domowymi sposobami pozbyć się pryszczy?

, specjalista Tipy.pl
 5/5 (217 ocen)
Oceń 
Pryszcze to odwieczna zmora wielu nastolatków. Wyskakują niespodziewanie, są dość kłopotliwe a czasami nawet bolesne. Ich przyczyny są różne. Mogą być wywoływane, np. złą dietą bądź hormonami, które są burzliwe w okresie dorastania. Nie są one mile widziane na żadnej twarzy nastolatka. Najlepiej przeciwdziałać powstawaniu pryszczy poprzez odpowiednią dietę. Jednak czasami mimo tego pryszcze nas prześladują. W tym artykule znajdziesz sposób na pozbycie się pryszczy w domowych warunkach, bez konieczności udania się do kosmetyczki.
nić dentystyczna, płyn do płukania jamy ustnej
1
Po pierwsze zlokalizuj pryszcza, którego chcesz usunąć. oceń jego wielkość oraz stopień rozwoju. Następnie odetnij kawałek nici dentystycznej; 20-30 centymetrów powinno w zupełności wystarczyć. Użyj do tego zwykłej nici dentystycznej.
2
Zawiń nić dentystyczną wokół dwóch wskazujących palców. Tak jakbyś chciała wyczyścić zęby. Upewnij się, że nić jest dobrze zawinięta i nie będzie ześlizgiwać się podczas usuwania pryszczy. Jest to bardzo ważne, gdyż od tego etapu zależy powodzenie zabiegu pozbywania się pryszczy.
3
Przyłóż napiętą nić dentystyczną przy pryszczu. Dobrze napnij nić. Następnie szurającym ruchem najedź na pryszcza. Powinien zostać usunięty. Jeśli nie powtórz tą czynność kilka razy, jednakże użyj nowego kawałka nici. Ponieważ stare kawałki mogą doprowadzić do zakażenia skóry co może tylko pogorszyć sprawę. Nie żałuj nici.
4
Dokładnie umyj ręce. Następnie przemyj miejsce po pryszczu ciepłą wodą. Teraz posługując się chusteczką przemyj to miejsce płynem do płukania ust. Dzięki temu odkazisz to miejsce. Możesz również użyć do tego wody utlenionej bądź wody toaletowej zawierającej alkohol. Uciskaj przez kilka chwil, żeby zapobiec krwawieniu.
Jak zlikwidować pryszcze w jeden dzień?
Jak usunąć blizny po trądziku?
Domowe sposoby na niedoskonałości skóry
Jak pokonać trądzik?
strona 1 z 2następna >
Przeczytaj teraz: Domowe sposoby na pryszcze
 5/5 (217 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (2)

brak - 2014-11-12
Wpisz komentarzPamiętajcie że niechciane patologie na naszej skórze wyglądają prawie zawsze tak samo a jednak różnią się i to bardzo. Trądzik to stan zapalny a syf to syf którego trzeba się pozbyć siłą w jaki sposób to już wasza sprawa ale trzeba pamiętać o oczyszczeniu miejsca a najlepiej większej powierzchni skóry w pobliżu miejsca w którym się znajdował. I nie żadne płyny do pukania a czysty spirytus wyżre wszystko wiem że jest to bolesne ale najskuteczniejsze i czasami lepiej pocierpieć parę chwil niż potem cierpieć tygodniami kiedy na naszym ciele w coraz to innych miejscach (pamiętajmy że są miejsca w których pozbywanie się takiego syfu to pewnego rodzaju tortura) więc chyba lepiej jednak wycierpieć te parę chwil i mieć z głowy to ścierwo.
annqq - 2012-10-02
nie wierzę w takie usuwanie pryszczy. zdecydowanie lepiej działają kosmetyki czy zioła. Chyba wszyscy znają herbatkę rumiankową na trądzik dobrze robi, a do przemywania buzi używam olejku z drzewa herbacianego
Trądzik należy do problemów niezwykle kłopotliwych i uciążliwych. W takiej sytuacji łatwo jest przypuszczać, iż nie...
Jak naturalnie wyleczyć trądzik?
Trądzik należy do problemów niezwykle kłopotliwych...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub