Tutaj jesteś: Motoryzacja > Jazda i Bezpieczeństwo > Bezpieczna Jazda > Jak wybrać bagażnik dachowy?
Jak wybrać bagażnik dachowy?

Jak wybrać bagażnik dachowy?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 5/5 (2 ocen)
Oceń 
Jeżeli miejsce w bagażniku twojego samochodu jest dla ciebie niewystarczające, dobrym pomysłem jest zaopatrzenie się w dodatkowy bagażnik dachowy. Jak wybrać najlepszy dla siebie?
1
Przemyśl, co najczęściej będziesz w nim przewoził. Zdecyduj się na wielkość optymalną, czyli weź pod uwagę zarówno swoje potrzeby, jak i wielkość auta.
2
Po bagażnik koniecznie pojedź samochodem, na którym będzie on zamontowany. Z tego powodu zakup przez Internet nie jest najlepszym pomysłem, chyba, że widziałeś już ten bagażnik w sklepie i naprawdę wiesz, co kupujesz. Bagażniki uniwersalne zwykle nie pasują.
3
Jeżeli jeździsz na rowerze, weź to też pod uwagę wybierając wielkość boksu. Decydując się na węższy bagażnik będziesz mógł oprócz niego zamontować na dachu rower, a nawet dwa.
4
Rowery możesz też przewozić na bagażnikach mocowanych do tylnego koła zapasowego (ale tak, by nie zasłaniały tylnych świateł ani tablicy rejestracyjnej).
5
Jeżeli jesteś posiadaczem hatchbacka, kombi lub vana, upewnij się, że zamontowany bagażnik nie będzie przeszkadzał w otwarciu tylnych drzwi do góry, ani że ich nie uszkodzi.
6
Jeżeli posiadasz belki na dachu, czyli tak zwany bagażnik bazowy, montaż boksu będzie łatwiejszy. Coś jednak kosztem czegoś, gdyż systemy mocowania boksów do takich belek zajmują trochę miejsca, przez co będziesz miał nieco mniej miejsca na bagaż.
Jak sprzątać w samochodzie domowymi sposobami?
Jak usunąć nieprzyjemny zapach w samochodzie?
Jak zapobiegać parowaniu szyb w samochodzie?
Jakie narzędzia zabrać do samochodu na wypadek awarii?
strona 1 z 2następna >
Przeczytaj teraz: Jaki bagażnik na rowery?
 5/5 (2 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Jeśli masz samochód i jeździsz na nartach z pewnością zastanawiasz się nad najlepszym sposobem przewożenia sprzętu...
Jak przewozić narty?
Jeśli masz samochód i jeździsz na nartach z pewnością zastanawiasz się nad najlepszym...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub