Tutaj jesteś: Zdrowie > Choroby i Leczenie > Osteoporoza > Jak leczyć osteoporozę skorupkami jaj?
Jak leczyć osteoporozę skorupkami jaj?

Jak leczyć osteoporozę skorupkami jaj?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.2/5 (192 ocen)
Oceń 
Do Wielkanocy zostało jeszcze trochę czasu, ale ja już dziś proponuje Wam co zrobić ze skorupkami od jajek, których wcale nie trzeba traktować jako śmieci. Choć powszechnie traktowane są jako odpady, zawierają one 90% wapnia, który jest przyswajany przez organizm oraz 27 innych mikroelementów.
skorupki jajek
1
Skład skorupki jajka jest bardzo podobny do składu kości i zębów. Całą sprawę pod lupę wzięli niemieccy oraz węgierscy naukowcy, którzy przez prawie 15 lat badali wpływ skorupki na organizm człowieka. Rezultaty były zaskakujące, osoby które przyjmowały skorupki zauważyły pozytywne skutki przy łamliwości paznokci i włosów, zaparciach, pobudliwości, bezsenności oraz astmie.
2
Wzmocnienie tkanki kostnej nie jest jedyny fenomenem. Spożywanie skorupek od jajek usuwa także z organizmu pierwiastki promieniotwórcze. „Skorupkoterapia” przynosi doskonały efekt w leczeniu osteoporozy, ważnym elementem jest to, że nie powoduje skutków ubocznych.
3
Krótki przepis: Jajka należy umyć i wytrzeć do sucha a następnie wysuszyć skorupki. Nie należy jajek ani samych skorupek gotować gdyż wapń organiczny który jest w świeżej formie przyswajalny dla organizmu zamieni się na wapń nieprzyswajalny nieorganiczny.

Skorupki mielimy w maszynce do kawy (można przemielić kilka razy). Spożywać możemy je w kaszy, ziemniakach czy twarogu z dodatkiem soku cytryny. Terapie stosujemy 2 razy w roku przez 30 dni (przez cały styczeń i listopad) przy dziennej dawce 1-2g.
Jak leczyć zatrucie alkoholowe?
Jak leczyć ganglion?
Jak przyśpieszyć zrastanie się kości?
Jak leczyć ból kolan w sposób naturalny?
 3.2/5 (192 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Niezależnie od tego ile masz lat, powinnaś chronić swoje kości odpowiednio się odżywiając, uprawiając sport i unikając...
Jak dbać o kości w zależności od wieku?
Niezależnie od tego ile masz lat, powinnaś chronić...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub