Tutaj jesteś: Jedzenie i Picie > Gotowanie i Pieczenie > Proste przepisy > Jak zrobić paschę waniliową?
Jak zrobić paschę waniliową?

Jak zrobić paschę waniliową?

, specjalista Tipy.pl
 4/5 (4 ocen)
Oceń 
Często zastanawialiście się czym zaskoczyć gości i domowników w czasie Świąt Wielkanocnych. Wspaniałym pomysłem jest zrobienie nie tylko babki czy mazurka ale także paschy waniliowej. Ozdobiona kandyzowanymi wiśniami, suszoną żurawiną, migdałami i rodzynkami to prawdziwe dzieło sztuki.
6 żółtek, 300g cukru pudru, 1 kg sera twarogowego tłustego, 150ml śmietany 12%, 1 laska wanilii, 100g migdałów, 100g rodzynek, do dekoracji suszona żurawina, wiśnie kandyzowane.
1
Ser mielimy dwukrotnie, rodzynki myjemy i część odkładamy do dekoracji a pozostałe kroimy, Migdały należy sparzyć i obrać i tak jak rodzynki kilka odłożyć a pozostałe pokroić.
Śmietanę wraz z laską wanilii należy zagotować, żółtka ucieramy z cukrem pudrem. Do żółtek wlewamy śmietanę, chwilę podgrzewamy /ale nie gotujemy/ ciągle mieszając. Następnie należy masę ostudzić, wyjąć wanilię i dodać zmielony ser, migały, rodzynki i wszystko dokładnie wymieszać.
2
Do specjalnej formy z dziurkami wyłożonej wilgotną gazą nałożyć masę serową, zwinąć obciążyć talerzem i wstawić do lodówki na 12-13 godzin.
3
Paschę wyciągamy z formy i układamy na talerzu. Zdobimy wg własnej fantazji rodzynkami, migdałami, żurawiną i wiśniami.
Jak zrobić jajka po szkocku?
Jak zrobić koszyczek z ciasta?
Jak zrobić baranka z pianek Marshmallows?
Jak zrobić amerykańskie naleśniki?
 4/5 (4 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

To efektowny deser ozdobiony kolorami wiosny. Rolada wiosenna pokrojona, będzie ozdobą każdego stołu. Zrobisz ją...
Jak upiec roladę wiosenną?
To efektowny deser ozdobiony kolorami wiosny. Rolada wiosenna pokrojona, będzie ozdobą...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub