Tutaj jesteś: Jedzenie i Picie > Gotowanie i Pieczenie > Proste przepisy > Przepis na czekoladowe ciasto dla dzieci

Przepis na czekoladowe ciasto dla dzieci

, specjalista Tipy.pl
 3/5 (4 ocen)
Oceń 
To ciasto możesz upiec na urodziny twojego dziecka. Warto poświęcić czas na wykonanie jeża bo zachwyt wśród biesiadników murowany a wszystkim wiadomo że ciasta czekoladowe to najlepsze ciasta dla milusińskich. Wykonanie ciasta jest proste.
200g gorzkiej czekolady, 3 łyżki mąki, 2 łyżeczki proszku do pieczenia, 5 jajek, 100g migdałów, 150g cukru, 2 łyżki bułki tartej, 120g sucharków, 120g masła, 2 łyżki rumu, 50g słupków migdałowych do dekoracji.
1
Podłużną formę z dnem zaokrąglonym posmaruj masłem i posyp bułką tartą. Drobno pokruszone sucharki wraz z migdałami zmielić. Masło z cukrem i jajkami utrzeć na pianę, dodawać stopniowo zmielone suchary z migdałami i mąkę wymieszaną z proszkiem do pieczenia.
2
Na tarce o małych oczkach utrzeć 100g czekolady i połączyć wraz z rumem z ciastem. Ciasto przełóż do formy i wstaw do piekarnika na 1 godzinę. Piecz w temperaturze 180 st.C. Po upieczeniu wyłóż ciasto z formy. Pozostałą czekoladę rozpuść i polej nią ostudzone ciasto.
3
Tak przyszykowany jeż udekoruj słupkami migdałowymi. Jeżeli nie masz gotowych słupków to sparz migdały, obierz i pokrój.
Jak zrobić dużego Twixa?
Jak zrobić brownies?
Jak zrobić jabłka pieczone w piekarniku?
Jak zrobić nuggetsy?
Wskazówki
  • Przed wyjęciem ciasta z piekarnika sprawdź patyczkiem czy jest upieczone.
 3/5 (4 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Jak zrobić ciasto bananowe?
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub