Tutaj jesteś: Jedzenie i Picie > Gotowanie i Pieczenie > Proste przepisy > Jak zrobić mazurka polanego czekoladą?

Jak zrobić mazurka polanego czekoladą?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3/5 (2 ocen)
Oceń 
Robi się go bardzo szybko. Udekorowany migdałami i polany czekoladą skusi każdego. Migdały ułożone w kształcie bazi nadadzą mu świąteczny wygląd.
1 suchy wafel, 5 białek, 3,5 łyżki mąki, 1 szklankę cukru, 2 łyżki kakao, 350g migdałów, 100g czekolady lub 1 opakowanie polewy czekoladowej, szczypta soli.
1
Odłóż kilka migdałów do dekoracji a pozostałe obierz i posiekaj na maleńkie kawałeczki.
2
Białka wraz ze szczyptą soli ubić na sztywną pianę. Dodawać stopniowo cukier ciągle ubijając. Mąkę wymieszać z kakao i migdałami, wsypać do ubitych białek i starannie wymieszać.
3
Powstałą masę rozsmarować na waflu. Włożyć do piekarnika i piec ok. 30 minut w temperaturze 180 st.C.
4
Wierzch upieczonego mazurka udekorować pozostałymi migdałami. Czekoladę rozpuścić lub przygotować polewę wg przepisu na opakowaniu i cienkim strumieniem polewać wierzch.
Jak zrobić kurczaczki z ziemniaków?
Jak zrobić jajka po szkocku?
Jak zrobić czekoladowe jajka w skorupkach?
Jak zrobić jajko sadzone w chlebie - króliczek?
 3/5 (2 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Wydaje ci się, że jajka wielkanocne nie mają nic wspólnego z babeczkami? Nic bardziej mylnego. W tym artykule pokażę...
Jak zrobić babeczki wielkanocne – jajka?
Wydaje ci się, że jajka wielkanocne nie mają nic wspólnego...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub