Tutaj jesteś: Sport i Fitness > Fitness > Ćwiczenia > Jak poprawić wzrok krótkowidza?

Jak poprawić wzrok krótkowidza?

, specjalista Tipy.pl
 4.1/5 (9 ocen)
Oceń 
Ćwiczenie naszych oczu jest tak samo ważne jak ćwiczenie innych mięśni. Dzięki temu wzmocnimy mięśnie poruszające gałkami ocznymi, a tym samym poprawimy swój wzrok. Ćwiczenie oczu nie jest popularne. Niektórym może wydawać się to dziwne jednakże jeśli chcesz mieć dobry wzrok powinieneś zadbać o swoje oczy.
1
Usiądź wygodnie. Zacznij pocierać o siebie ręce. Gdy zrobią się ciepłe zamknij oczy i przyłóż ręce do nich. Wytrzymaj tak przez kilka minut. Po tym czasie zabierz dłonie. Możesz to powtarzać kilka razy.
2
Rób kompresy. Ciepłe i zimne na zmianę. Namocz ręcznik w ciepłej wodzie (ale nie gorącej, żeby nie poparzyć się), zamknij oczy i przyłóż kompres. Wytrzymaj tak przez kilka minut. Następnie zrób to samo z zimnym kompresem.
3
Kolejne ćwiczenie: delikatnie naciskaj trzema palcami miejsce nad powieką i pod brwią. Nacisk powinien trwać 1-2 sekundy. Powtarzaj to ćwiczenie ok 5 razy.
4
Weź do ręki ołówek. Wyciągnij go przed siebie na wysokości ramion. Teraz skup wzrok na ołówku i zacznij go przybliżać do czubka nosa. Cały czas patrz na ołówek. Powtarzaj to ćwiczenie kilka razy.
5
Wyjdź na zewnątrz bądź stań przy oknie. Teraz skup swój wzrok na przedmiocie który jest blisko twoich oczy (ok 10 cm). Następnie skieruj swój wzrok od razu na przedmiot, który jest daleko od ciebie (im dalej tym lepiej). Powtarzaj tą czynność kilka razy.
Jakie właściwości mają daktyle?
Jak zrobić tybetański eliksir młodości?
Jak zabezpieczyć dziecko przed niepożądanymi treściami w Internecie?
Co jeść, żeby mieć zdrowe oczy?
Przeczytaj teraz: Jak chronić oczy?
 4.1/5 (9 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

grazyna2 - 2013-04-16
Jagody poprawiają widzenie dlatego warto je jeść !
Wszyscy chyba zdajemy sobie sprawę z tego, jak ważnym narządem jest narząd wzroku. Jest on niestety często przez nas...
Jak ćwiczyć oczy?
Wszyscy chyba zdajemy sobie sprawę z tego, jak ważnym narządem jest narząd wzroku...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub