Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Boże Narodzenie > Dekoracje Bożonarodzeniowe > Jak zrobić bombkę na choinkę z żarówki?
Jak zrobić bombkę na choinkę z żarówki?

Jak zrobić bombkę na choinkę z żarówki?

, specjalista Tipy.pl
 4.7/5 (139 ocen)
Oceń 
Dekoracje choinkowe można robić z przeróżnych rzeczy nie zawsze tradycyjnych. Poniżej znajdziesz pomysł na zrobienie bombki na choinkę ze spalonej żarówki. Oczywiście drobne wykończeniowe ozdoby możesz zrobić według własnego upodobania.
spalona żarówka, złota wstążka, mały czerwony ptaszek np. drozd do dekoracji, alkohol do przemycia żarówki, złota farba w sprayu lub akrylowa, złote koraliki o średnicy około 1 cm lub kiść jarzębiny, 2 zielone materiałowe listki, mocny klej, zakrętka do butelki, pasująca średnicą do gwintu, nitka do powieszenia, wata.
1
Przemyj żarówkę alkoholem, aby farba się lepiej trzymała, osusz i pomaluj złota farbą. Pozostaw do wyschnięcia. Pomaluj drugi raz, jeżeli farba nie pokryła dokładne z pierwszym.
2
W nakrętce zrób dziurkę i pomaluj na złoto, następnie przeciąg nitkę, zawiąż na supeł od środka. Supeł powinien być wystarczająco duży, aby się nie wysmyknął przez dziurkę.
3
Weź trochę waty nasącz klejem i włóż na dno zakrętki, następnie załóż na gwint żarówki i wepchnij więcej waty nasączonej klejem w przestrzeń pomiędzy gwintem a zakrętką. Upchnij watę np. patyczkiem od lizaka, ustaw aby zakrętka była prosto i pozostaw do zaschnięcia kleju.
4
W miejscu łączenia zakrętki z gwintem owiń kilka złotą wstążką posmarowaną klejem.
5
Na żarówce przyklej liście.
6
Przyklej koraliki lub jarzębinę pomalowaną na złoto tworząc kompozycję do listków.
7
Ptaszka przyklej ponad gałązką z koralikami, pozostaw do wyschnięcia i powieś na choince.
Jak zrobić gwiazdę na choinkę?
Jak zrobić gwiazdy z paper mache?
Jak zrobić kotylion na choinkę?
Jak zrobić gwiazdkę z makaronu?
Wskazówki
  • dekoracje możesz zrobić według własnego uznania naklejając inne drobne koraliki, wstążki itd.
 4.7/5 (139 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (2)

aśka07 - 2011-12-19
nawet fajne.... dla dzieci to wielka radocha
lunasz - 2008-12-09
Świetny pomysł,ile radości w tworzeniu
polecam na rodzinne zabawy.
Instrukcja jak szybko zrobić fajnego renifera z filcu. Na moim profilu znajdziesz też artykuły dotyczące robienia...
Jak zrobić renifera z filcu na choinkę?
Instrukcja jak szybko zrobić fajnego renifera z filcu...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub