Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Wielkanoc > Dekoracje Wielkanocne > Jak zrobić jajko wielkanocne ze sznurka?
Jak zrobić jajko wielkanocne ze sznurka?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.5/5 (11 ocen)
Oceń 
Pisanki, pisanki. Zwykle kojarzą się nam one z jajkami kolorowymi, zdobionymi różnymi technikami. Ale pisanki wcale nie muszą być kolorowe. Teraz mamy ogromną dowolność, jeśli chodzi o robienie własnych pisanek. Każda technika i kolorystyka jest bardzo okey. Proponuję zatem zrobić gustowne pisanki ze sznurka sizalowego i przewiązać je wstążeczkami. W prostocie siła!
jajka plastikowe lub styropianowe (do kupienia tutaj), sznurek sizalowy, kolorowe wstążeczki, klej szybkoschnący (do kupienia tutaj).
1
Jeśli masz jajka plastikowe umyj je, aby były czyste i klej łatwo i szybko złapał. Jajek styropianowych z oczywistych względów nie myjemy.
2
Chwyć jajko i nałóż na jego czubek klej. Przyłóż do niego sznurek i zacznij ostrożnie okręcać go wokół jajka tworząc spiralę.
3
Z każdym kolejnym okrążeniem sznurka nakładaj klej, aby sznurek był idealnie przytwierdzony do jajka.
4
Kontynuuj okręcanie, aż dojdziesz do końca.
5
Odłóż jajko, aby klej dobrze wyschnął. W tym czasie zabierz się za robienie kolejnej pisanki.
6
Gotowe jajka ozdób kolorowymi wstążeczkami. Moim zdaniem wyglądają bajecznie.
Jak zrobić uszy królika?
Jak zrobić lilie z papieru?
Jak zrobić oryginalne ozdoby wielkanocne?
Jak zrobić pisankę - myszkę?
 3.5/5 (11 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Bardzo prosty sposób na uzyskanie ciekawej mozaiki na wielkanocnych pisankach. Za pomocą zwykłych gumek recepturek i...
Jak ozdobić pisanki używając gumek recepturek?
Bardzo prosty sposób na uzyskanie ciekawej mozaiki na...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub