Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Wielkanoc > Dekoracje Wielkanocne > Jak zrobić jajko wielkanocne ze sznurka?

Jak zrobić jajko wielkanocne ze sznurka?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.5/5 (11 ocen)
Oceń 
Pisanki, pisanki. Zwykle kojarzą się nam one z jajkami kolorowymi, zdobionymi różnymi technikami. Ale pisanki wcale nie muszą być kolorowe. Teraz mamy ogromną dowolność, jeśli chodzi o robienie własnych pisanek. Każda technika i kolorystyka jest bardzo okey. Proponuję zatem zrobić gustowne pisanki ze sznurka sizalowego i przewiązać je wstążeczkami. W prostocie siła!
jajka plastikowe lub styropianowe (do kupienia tutaj), sznurek sizalowy, kolorowe wstążeczki, klej szybkoschnący (do kupienia tutaj).
1
Jeśli masz jajka plastikowe umyj je, aby były czyste i klej łatwo i szybko złapał. Jajek styropianowych z oczywistych względów nie myjemy.
2
Chwyć jajko i nałóż na jego czubek klej. Przyłóż do niego sznurek i zacznij ostrożnie okręcać go wokół jajka tworząc spiralę.
3
Z każdym kolejnym okrążeniem sznurka nakładaj klej, aby sznurek był idealnie przytwierdzony do jajka.
4
Kontynuuj okręcanie, aż dojdziesz do końca.
5
Odłóż jajko, aby klej dobrze wyschnął. W tym czasie zabierz się za robienie kolejnej pisanki.
6
Gotowe jajka ozdób kolorowymi wstążeczkami. Moim zdaniem wyglądają bajecznie.
Jak zrobić ozdoby wielkanocne z gliny?
Jak zrobić wielkanocne drzewko z mchu?
Jak zrobić jajka marmurkowe?
Jak zrobić uszy królika?
 3.5/5 (11 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Owieczka, króliczek i świnka to zwierzątka idealnie pasujące do Wielkanocy, ale równie dobrze można się z nimi bawić o...
Jak zrobić pisanki – zwierzątka?
Owieczka, króliczek i świnka to zwierzątka idealnie...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub