Tutaj jesteś: Dziecko > Dzieci > Zabawy dla Dzieci > Jakie menu przygotować na urodziny dziecka?
Jakie menu przygotować na urodziny dziecka?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.3/5 (12 ocen)
Oceń 
Kinder party, są ostatnio coraz bardziej modne. Podczas takich dziecięcych przyjęć pozwalamy naszym milusińskim na więcej swobody, niż zazwyczaj, jednak podawanie im chipsów i słodzonych, gazowanych napojów nadal nie jest dobrym pomysłem. Jakie słodkości i potrawy można podać dzieciom, aby chętnie je jadły, a przy okazji nie odbiło się to na ich zdrowiu.
1
Muffinki.

Czyli pyszne małe babeczki. Oprócz wspaniałego słodkiego smaku i puszystej konsystencji wyróżniają się tym, że są bardzo ładne i dzieci z przyjemnością po nie sięgają. Do ozdobienia można użyć kolorowych lukrów, oraz jadalnych groszków i koralików, z których możemy ułożyć uśmiechnięte buźki.
2
Kurczak.

Dzieci zazwyczaj stronią od mięsa, ale ładnie i smacznie przygotowane piersi kurczaka są chętnie zjadanie. Piersi możemy pokroić na niewielkie kawałki i usmażyć je np. w polewie z ciasta lub chrupiącej panierce. Jeśli zabawa odbywa się na dworze, delikatnie przyprawione mięso kładziemy na grill. Jeśli podamy maluchom do tego ketchup, będą zachwycone.
3
Wesołe kanapeczki.

Gromadzimy wszystkie sezonowe warzywka, delikatne sery i wędliny. Na kromkach pełnoziarnistego chleba tworzymy piękne kulinarne kompozycje. Kanapki powinny być jak najbardziej kolorowe, urozmaicone i ładnie podane.
4
Naleśniki.

Naleśniki są daniem, które lubią właściwie wszystkie dzieci. Można je przygotować wcześniej i podać wraz z całą gamą dodatków w postaci dżemów, owocowych serków, cukru i wiórków czekolady.
Jak zrobić samolot z papieru?
Jak zrobić mapę skarbów?
Jak zorganizować urodziny dla dziecka?
Jak zrobić ducha origami?
strona 1 z 2następna >
 3.3/5 (12 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

Blondyneczka - 2013-02-24
Bardzo fajny pomysł na te kolorowe kanapeczki :) Wiadomo, że dzieci najpierw jedzą oczami hehe
„Była sobie żabka mała, re-re, kum-kum, re-re, kum-kum, która mamy nie słuchała, re-re, kum-kum, bęc”. No właśnie. A...
Jak zrobić żabkę z jabłka – przekąskę dla dziecka?
„Była sobie żabka mała, re-re, kum-kum, re-re, kum-kum...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub