Tutaj jesteś: Sport i Fitness > Fitness > Podstawy Fitnessu > Jak zmierzyć obwód w biodrach?
Jak zmierzyć obwód w biodrach?

Jak zmierzyć obwód w biodrach?

, specjalista Tipy.pl
 5/5 (11 ocen)
Oceń 
Planujesz kupić sobie spodnie przez internet i potrzebujesz się zmierzyć, ale nie masz w domu miarki krawieckiej? Niewiele osób wie, że istnieje na to rada i można to zrobić przy pomocy przedmiotów, które każda z nas znajdzie w swoim domu. Nie będziesz potrzebowała nikogo do pomocy, z pewnością poradzisz sobie z tym zadaniem sama. Poniżej znajdziesz kilka przydatnych wskazówek, dzięki którym bez problemu zmierzysz obwód swoich bioder.
1

Do wykonania pomiaru obwodu w biodrach potrzebny jest jedynie centymetr krawiecki i trochę chęci. Jeżeli nie mamy centymetra możemy go zastąpić sznurkiem, wstążką, tasiemką, linką, itp. Po wykonaniu pomiaru odcinek ze sznurka lub innego wykorzystanego przyboru przenosimy na coś co ma podziałkę (długa linijka, taśma miernicza, metr stolarski). Ważne aby to czego używamy do pomiaru było materiałem nierozciągliwym ponieważ wtedy pomiar będzie niedokładny.

2

Gdy mamy już przygotowany wyżej omówiony przybór wystarczy odszukać na ciele kolce biodrowe przednie górne. Są to wypukłości umiejscowione na talerzach biodrowych po bokach brzucha poniżej pępka, nad stawem biodrowym, łatwo wyczuwalne pod palcami.

3

Przygotowany przybór mierniczy oplatamy poziomo wokół tułowia na wysokości wcześniej zlokalizowanych punktów anatomicznych. Ważne jest, aby przybór pomiarowy na całej wykorzystywanej długości przylegał swobodnie do ciała (nie może ściskać ciała ani zwisać luźno). Pomiar wykonujemy na równym podłożu przyjmując swobodną wyprostowaną postawę ciała.

Jak leczyć naciągnięty mięsień?
Jak zwiększyć poziom testosteronu?
Jak zmierzyć obwód klatki piersiowej?
Jak prawidłowo robić brzuszki?
Przeczytaj teraz: Jak ćwiczyć hantlami?
 5/5 (11 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

Anja - 2011-03-24
nie ma to jak kolce biodrowe przednie górne, teraz gdy już wiem co mam na talerzach biodrowych mogę się w końcu zmierzyć nazywając to po imieniu :)
Testosteron jest podstawowym hormonem potrzebnym do zwiększenia masy mięśniowej i wytrzymałości mięśni. Dobry program...
Jak zwiększyć poziom testosteronu?
Testosteron jest podstawowym hormonem potrzebnym do zwiększenia...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub