Tutaj jesteś: Sport i Fitness > Fitness > Podstawy Fitnessu > Jak zmierzyć obwód w biodrach?
Jak zmierzyć obwód w biodrach?

Jak zmierzyć obwód w biodrach?

, specjalista Tipy.pl
 5/5 (11 ocen)
Oceń 
Zmierzenie obwodu w biodrach jest bardzo łatwą czynnością, którą każdy może wykonać w domu za pomocą przyborów dostępnych w każdym domu.
1

Do wykonania pomiaru obwodu w biodrach potrzebny jest jedynie centymetr krawiecki i trochę chęci. Jeżeli nie mamy centymetra możemy go zastąpić sznurkiem, wstążką, tasiemką, linką, itp. Po wykonaniu pomiaru odcinek ze sznurka lub innego wykorzystanego przyboru przenosimy na coś co ma podziałkę (długa linijka, taśma miernicza, metr stolarski). Ważne aby to czego używamy do pomiaru było materiałem nierozciągliwym ponieważ wtedy pomiar będzie niedokładny.

2

Gdy mamy już przygotowany wyżej omówiony przybór wystarczy odszukać na ciele kolce biodrowe przednie górne. Są to wypukłości umiejscowione na talerzach biodrowych po bokach brzucha poniżej pępka, nad stawem biodrowym, łatwo wyczuwalne pod palcami.

3

Przygotowany przybór mierniczy oplatamy poziomo wokół tułowia na wysokości wcześniej zlokalizowanych punktów anatomicznych. Ważne jest, aby przybór pomiarowy na całej wykorzystywanej długości przylegał swobodnie do ciała (nie może ściskać ciała ani zwisać luźno). Pomiar wykonujemy na równym podłożu przyjmując swobodną wyprostowaną postawę ciała.

Jak zwiększyć poziom testosteronu?
Jak ujędrnić ciało? Zestaw ćwiczeń na brzuch, ramiona, uda i pośladki.
Jak uniknąć zakwasów?
Jak prawidłowo robić pompki?
 5/5 (11 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

Anja - 2011-03-24
nie ma to jak kolce biodrowe przednie górne, teraz gdy już wiem co mam na talerzach biodrowych mogę się w końcu zmierzyć nazywając to po imieniu :)
Gimnastyka jest bardzo ważna dla naszego zdrowia i naszej urody. Codzienne ćwiczenia sprawią, że unikniemy bólów...
Jak wykonywać ćwiczenia poranne?
Gimnastyka jest bardzo ważna dla naszego zdrowia i naszej...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub