Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Wielkanoc > Dekoracje Wielkanocne > Jak zrobić króliki z rolek papieru toaletowego?
Jak zrobić króliki z rolek papieru toaletowego?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4.2/5 (20 ocen)
Oceń 
Podpowiem jak zrobić rodzinkę królików. Wykorzystując rolki po papierze toaletowym możesz wyczarować fajne, kolorowe króliki. Projekt idealny do spędzenia czasu z dzieckiem. A, że Wielkanoc za pasem, taka dekoracja świąteczna na pewno się przyda.
rolki po papierze toaletowym, farby, pędzelki, nożyczki, kolorowy filc (do kupienia tutaj), klej szybkoschnący, malutkie pomponiki, czarny cienki marker.
1
Przetnij rolki papieru toaletowego na pół. Będą to małe króliki. Niektóre rolki zostaw oryginalnej wielkości, na duże króliki. Niektóre rolki potnij na cienkie paski, na uszy.
2
Skompletuj wszystkie rolki, do każdej musisz mieć po dwa paski na uszy. Gotowe, skompletowane elementy pomaluj na wybrane kolory. Rolki pomaluj i wewnątrz i na zewnątrz. Pozostaw wszystko do całkowitego wyschnięcia.
3
Gdy rolki będą już suche, spłaszcz uszy królików i sklej je, aby się nie rozeszły.
4
Następnie, gdy klej będzie już suchy weź nożyczki i nadaj paskom rzeczywisty kształt uszu wycinając jedną ich stronę w czubek. Wygląda to trochę jak narty :)
5
Przyklej gotowe uszy do rolek.
6
Pomaluj teraz na uszach podłużne linie. Dzięki temu uszy będą bardziej naturalne. Farba na linię powinna być kontrastowa do koloru królika, powinna być widoczna.
7
Z filcu wytnij małe kokardki. Nie muszą być przecież wyszukane. Wystarczy wyciąć ich kształt. Naklej kokardki na dole lub na górze rolki, w zależności od tego, czy chcemy mieć królika chłopca czy dziewczynkę. Na środku naklej pomponiki na nos.
8
Na końcu czarnym markerem dorysuj królikom oczy i wąsy.
Jak zrobić wiosenne winietki na stół?
Jak zrobić uszy królika?
Jak zrobić lilie z papieru?
Jak zrobić oryginalne ozdoby wielkanocne?
 4.2/5 (20 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (2)

Xtamana - 2013-03-24
Ja używam takich króliczków jako osłonka do doniczki. :)
www - 2013-03-05
ładny
Kolejny pomysł na ciekawą ozdobę wiosenną, wielkanocną. Jak kto chce. Takie drzewko pięknie będzie się prezentowało...
Jak zrobić wielkanocne drzewko z mchu?
Kolejny pomysł na ciekawą ozdobę wiosenną, wielkanocną...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub