Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Higiena Osobista > Higiena jamy ustnej > Jak domowymi sposobami wybielić zęby?
Jak domowymi sposobami wybielić zęby?

Jak domowymi sposobami wybielić zęby?

, specjalista Tipy.pl
 2.9/5 (17 ocen)
Oceń 
Zdrowe białe zęby to oznaka siły. Ludzie z ładnym uśmiechem są bardziej atrakcyjni dla potencjalnych partnerów. Jest to związane z naturalnym instynktem doboru partnerów. Wybielanie zębów nie musi być drogim zabiegiem. Można je wykonać w zaciszu własnego domu bez żadnych specjalistycznych urządzeń oraz substancji. Jest to bardzo prosta metoda. Wymaga jednak pewnej samodyscypliny. Dzięki temu efekt białych zębów będzie bardziej widoczny. W jaki sposób wybielić zęby? Odpowiedź znajdziesz w poniższym artykule.
1 bądź 2 łyżeczki oczyszczonej sody, 2 bądź 3 łyżeczki wody utlenionej, Mniejsza miseczka
1
Po pierwsze weź miskę. Wsyp do niej dwie łyżeczki oczyszczonej sody do pieczenia. Jeśli robisz miksturę po raz pierwszy możesz użyć mniejszej ilości składników w celu wypróbowania. Dodaj trzy łyżeczki wody utlenionej. Mikstura powinna być dość gęsta, zbliżona do gęstości zwykłej past do zębów.
2
jak już wcześniej wspomniałem konsystencja mikstury powinna być zbliżona do pasty. Jeśli chcesz możesz dodać do niej aromat miętowy. To sprawi, że pasta będzie przyjemniejsza podczas mycia zębów. Oczywiście nie jest to konieczne.
3
Nałóż trochę pasty na szczotkę do zębów. Szczotkuj nią zęby. Ważne jest to, żeby pasta była na twoich zębach przez mniej więcej dwie, trzy minuty. Opłucz jamę ustną. Nie połykaj pasty. Jej smak nie należy do najprzyjemniejszych. Uwierz mi.
4
Po wyszczotkowaniu zębów własną miksturą należy umyć zęby jeszcze raz ale tym razem użyj do tego normalnej pasty. Szczotkuj zęby 2 razy dziennie. Pierwsze efekty powinny być już widoczne po kilku dniach. Oczywiście zależy to od stanu zębów.
5
Zamiast wody utlenionej możesz także użyć soku z cytryny w ilości około trzech łyżeczek. Efekt będzie podobny. Jednak tą metodę należy używać rzadziej ze względu na kwasek cytrynowy. Przy dłuższym stosowaniu może on uszkodzić szkliwo i podrażnić dziąsła.
6
Pamiętaj, że białe zęby nie oznaczają zdrowych zębów. Musisz również zadbać o uzębienie. Kup nić dentystyczną oraz czyść zęby przynajmniej raz dziennie. Nie zapomnij o regularnych wizytach u lekarza w celu skontrolowania stanu uzębienia.
Jak pozbyć się problemów z nadmierną potliwością?
Jak zlikwidować nieprzyjemny zapach z ust?
Jak usunąć kamień z zębów?
Jak pozbyć się nieprzyjemnego zapachu stóp?
Wskazówki
  • Przed użyciem tej metody skonsultuj się z dentystą.
Przeczytaj teraz: Sposoby na białe zęby
 2.9/5 (17 ocen)
Oceń 

  • Komentarze Tipy.pl (4)

radypl - 2013-09-13
Co z tego że prosty sposób jak boli i niszczy szkliwo:-)
iwonus0091 - 2013-05-24
czy ja wiem...ja stosowałam kilka razy tylko bo nie wytrzymałam z bólu,coś okropnego wiec zainwestowałam w paski wybielajace i znów cholerny ten ból lecz mocniejszy więc odpusciłam,fakt delikatną różnice zauważyłam ale zniszczone szkliwo i ból przez kilka dni:/ według uznania :)
KTOŚ - 2013-05-10
Wydaje się fajne i dość proste, ale czy to nie niszczy szkliwa i dziąseł ?
ząbki - 2013-04-23
Czy to działa? i czy jest zdrowe?
Piękny, biały uśmiech nie tylko dodaje uroku, ale również odejmuje lat. Na drodze do hollywoodzko białych zębów stają...
Domowe sposoby na białe zęby
Piękny, biały uśmiech nie tylko dodaje uroku, ale również odejmuje lat. Na drodze...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub