Tutaj jesteś: Hobby, Gry i Zabawy > Rękodzielnictwo > Krawiectwo i Przerabianie Ubrań > Jak zrobić żabę z czapki z daszkiem?
Jak zrobić żabę z czapki z daszkiem?

Jak zrobić żabę z czapki z daszkiem?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.7/5 (3 ocen)
Oceń 
Fajny pomysł na zorganizowanie czasu dla siebie i dla dzieci. A dzieciaki na pewno będą zachwycone mogąc na chwilę być żabą. Dzieciom na pewno taki świat się spodoba, a wyobraźnia podpowie im jak wykorzystać czapkę żabę do świetnej zabawy.
zielona czapka z daszkiem, okrągły pędzel gąbkowy, farby do tkanin w kolorach czarnym, jasnym zielonym, białym, czerwony filc, nożyczki, wykałaczka, klej szybkoschnący, czarny marker.
1
czapka żaba - krok 1
Namocz pędzel w zielonej farbie i z przodu nad daszkiem odbij go, aby powstały kropki na oczy. Powiększ je trochę, aby ich średnica była większa, od średnicy pędzla. Pozostaw do wyschnięcia.
2
czapka żaba - krok 2
Wierzch czapki pomaluj w paski, ciapki. Nie muszą one być regularne. W zasadzie, im mniej tym lepiej.
3
czapka żaba - krok 3
Zamocz czubek wykałaczki w czarnej farbie i narysuj nos.
4
Gdy oczy będą suche, zamocz pędzel w białej farbie i narysuj białka gałki ocznej. Pozostaw do wyschnięcia.
5
Gdy biała farba wyschnie namaluj czarną farbą źrenice. Czarnym markerem obrysuj oczy rysując brwi.
6
czapka żaba - krok 6
W międzyczasie, gdy farba na oczach całkowicie schnie wytnij z czerwonego filcu język żaby, jak widać na zdjęciu. Przyklej go od spodu do daszku. Żaba gotowa.
Jak zrobić drzewko szczęścia?
Jak zrobić różę z gazety?
Jak zrobić renifera z drucików kreatywnych?
Jak zrobić bałwana z drucików kreatywnych?
 3.7/5 (3 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Zbliżają się Święte Bożego Narodzenia. Warto już teraz pomyśleć o dekoracjach na świąteczny stół – choć nie tylko....
Jak zrobić choinkę 3D?
Zbliżają się Święte Bożego Narodzenia. Warto już teraz pomyśleć o dekoracjach...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub