Tutaj jesteś: Hobby, Gry i Zabawy > Rękodzielnictwo > Krawiectwo i Przerabianie Ubrań > Jak zrobić żabę z czapki z daszkiem?
Jak zrobić żabę z czapki z daszkiem?

Jak zrobić żabę z czapki z daszkiem?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.7/5 (3 ocen)
Oceń 
Fajny pomysł na zorganizowanie czasu dla siebie i dla dzieci. A dzieciaki na pewno będą zachwycone mogąc na chwilę być żabą. Dzieciom na pewno taki świat się spodoba, a wyobraźnia podpowie im jak wykorzystać czapkę żabę do świetnej zabawy.
zielona czapka z daszkiem, okrągły pędzel gąbkowy, farby do tkanin w kolorach czarnym, jasnym zielonym, białym, czerwony filc, nożyczki, wykałaczka, klej szybkoschnący, czarny marker.
1
czapka żaba - krok 1
Namocz pędzel w zielonej farbie i z przodu nad daszkiem odbij go, aby powstały kropki na oczy. Powiększ je trochę, aby ich średnica była większa, od średnicy pędzla. Pozostaw do wyschnięcia.
2
czapka żaba - krok 2
Wierzch czapki pomaluj w paski, ciapki. Nie muszą one być regularne. W zasadzie, im mniej tym lepiej.
3
czapka żaba - krok 3
Zamocz czubek wykałaczki w czarnej farbie i narysuj nos.
4
Gdy oczy będą suche, zamocz pędzel w białej farbie i narysuj białka gałki ocznej. Pozostaw do wyschnięcia.
5
Gdy biała farba wyschnie namaluj czarną farbą źrenice. Czarnym markerem obrysuj oczy rysując brwi.
6
czapka żaba - krok 6
W międzyczasie, gdy farba na oczach całkowicie schnie wytnij z czerwonego filcu język żaby, jak widać na zdjęciu. Przyklej go od spodu do daszku. Żaba gotowa.
Jak zrobić dekoracje na ścianę z rolek po papierze toaletowym?
Jak zrobić ramkę z kolorowych gazet?
Jak zrobić kolczyki z koronki?
Jak ozdobić doniczkę liśćmi z gliny?
 3.7/5 (3 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Mimo, iż  do Świąt Bożego Narodzenia jeszcze chwila, warto już dziś zastanowić się nad dekoracjami świątecznymi. Warto...
Jak zrobić bożonarodzeniowego elfa?
Mimo, iż do Świąt Bożego Narodzenia jeszcze chwila...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub