Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Boże Narodzenie > Dekoracje Bożonarodzeniowe > Jak zrobić renifera na choinkę z żarówki?
Jak zrobić renifera na choinkę z żarówki?

, specjalista Tipy.pl
 4.6/5 (32 ocen)
Oceń 
Kolejna ozdoba choinkowa z żarówki. Tym razem renifer, który jest prosty do wykonania i każde dziecko go pokocha. A robiąc go kolejne popołudnie upłynie w miłej i radosnej atmosferze.
Spalona żarówka, Brązowa akrylowa farba - najlepiej w sprayu (do kupienia tutaj), Odrobina białej i czarnej farby, Brązowe i czarne druciki kreatywne (do kupienia tutaj), Mocny klej, Brokat, Lakier do włosów, Odrobina alkoholu.
1
Nasączoną alkoholem watą przetrzyj dokładnie całą żarówkę, następnie pozostaw do wyschnięcia.
2
Pomaluj żarówkę farbą, najlepiej nałóż ze 3 warstwy, aby dokładnie pokryć szkło. Pomiędzy malowaniem kolejnej warstwy odczekaj, aż wcześniejsza dobrze wyschnie.
3
Białą i czarną farbą namaluj oczy renifera.
4
Pod oczami namaluj nos renifera. Najlepiej zrobić to gąbeczką.
5
Na koniec namaluj markerem usta renifera.
6
Opcjonalnie możesz posmarować delikatnie klejem okolice wokół nosa i posypać delikatnie brokatem, aby wywołać efekt, że nosek renifera się błyszczy.
7
Z drucika kreatywnego uformuj poroże renifera. Jeden kawałek uformuj jako część główna, a drugi mniejszy doczep poprzecznie tak jak na rysunku. W ten sam sposób zrób drugi róg. Przymocuj je na końcu gwintu żarówki. Spryskaj lakierem do włosów aby usztywnić poroże.
8
Gwint żarówki owiń ściśle sznurkiem, mocując dodatkowo poroże, aż kompletnie ukryjesz gwint pod sznurkiem. Końcówkę sznurka przyklej, aby nie "uciekła".
9
Dodatkowo umieść cienką nitkę lub żyłkę pomiędzy porożem, abyś mógł zawiesić renifera na choince.
Jak zrobić stroik świąteczny metodą decoupage?
Jak ozdobić bombki na choinkę farbą puchnącą?
Jak zrobić bombkę na choinkę z żarówki?
Jak zrobić głowę renifera z filcu na choinkę?
 4.6/5 (32 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (2)

ulcia2804 - 2009-11-25
reniferek jest extra,polecam naprawdę warto!!!
anahi < 33 lovv ju < 3 - 2009-11-17
Bardzo fajne, zrobie to na technice. tylko szkoda ze fotki nie ma ;(
Muszę przyznać, ze ozdoby choinkowe są niezwykle urocze. Ponadto bardzo łatwo się je robi. Dzięki swojej elastyczności...
Jak zrobić prostą choinkę z filcu?
Muszę przyznać, ze ozdoby choinkowe są niezwykle urocze...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub