Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Boże Narodzenie > Dekoracje Bożonarodzeniowe > Jak zrobić renifera na choinkę z żarówki?
Jak zrobić renifera na choinkę z żarówki?

, specjalista Tipy.pl
 4.6/5 (32 ocen)
Oceń 
Kolejna ozdoba choinkowa z żarówki. Tym razem renifer, który jest prosty do wykonania i każde dziecko go pokocha. A robiąc go kolejne popołudnie upłynie w miłej i radosnej atmosferze.
Spalona żarówka, Brązowa akrylowa farba - najlepiej w sprayu (do kupienia tutaj), Odrobina białej i czarnej farby, Brązowe i czarne druciki kreatywne (do kupienia tutaj), Mocny klej, Brokat, Lakier do włosów, Odrobina alkoholu.
1
Nasączoną alkoholem watą przetrzyj dokładnie całą żarówkę, następnie pozostaw do wyschnięcia.
2
Pomaluj żarówkę farbą, najlepiej nałóż ze 3 warstwy, aby dokładnie pokryć szkło. Pomiędzy malowaniem kolejnej warstwy odczekaj, aż wcześniejsza dobrze wyschnie.
3
Białą i czarną farbą namaluj oczy renifera.
4
Pod oczami namaluj nos renifera. Najlepiej zrobić to gąbeczką.
5
Na koniec namaluj markerem usta renifera.
6
Opcjonalnie możesz posmarować delikatnie klejem okolice wokół nosa i posypać delikatnie brokatem, aby wywołać efekt, że nosek renifera się błyszczy.
7
Z drucika kreatywnego uformuj poroże renifera. Jeden kawałek uformuj jako część główna, a drugi mniejszy doczep poprzecznie tak jak na rysunku. W ten sam sposób zrób drugi róg. Przymocuj je na końcu gwintu żarówki. Spryskaj lakierem do włosów aby usztywnić poroże.
8
Gwint żarówki owiń ściśle sznurkiem, mocując dodatkowo poroże, aż kompletnie ukryjesz gwint pod sznurkiem. Końcówkę sznurka przyklej, aby nie "uciekła".
9
Dodatkowo umieść cienką nitkę lub żyłkę pomiędzy porożem, abyś mógł zawiesić renifera na choince.
Jak zrobić ozdoby na choinkę z makaronu - gwiazdki?
Jak ozdobić bombki na choinkę farbą puchnącą?
Jak zrobić choinkę z szyszek?
Jak zrobić wieniec z szyszek i styropianowej obręczy?
 4.6/5 (32 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (2)

ulcia2804 - 2009-11-25
reniferek jest extra,polecam naprawdę warto!!!
anahi < 33 lovv ju < 3 - 2009-11-17
Bardzo fajne, zrobie to na technice. tylko szkoda ze fotki nie ma ;(
Dekorowanie choinki jeszcze nigdy nie było tak proste. Wystarczy, że zakupisz drewniane klamerki do bielizny i...
Jak przypiąć szyszki na choinkę?
Dekorowanie choinki jeszcze nigdy nie było tak proste...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub