Tutaj jesteś: Jedzenie i Picie > Dania Główne > Dania z wieprzowiny > Jak zrobić zrazy z ogórkiem kiszonym?

Jak zrobić zrazy z ogórkiem kiszonym?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 1/5 (1 ocen)
Oceń 
Zrazy z ogórkiem kiszonym to świetny pomysł na przepyszny obiad. Łatwo je zrobić i jeszcze łatwiej zjeść. Jeżeli zatem nie masz pomysłu na dzisiejszy obiad – oto on.
4 kotlety schabowe, Pieprz, sól, czosnek, Musztarda, Kilka plasterków baleronu, Duży ogórek kiszony, Olej, Nitka
1
Kotlety rozbij tak, jak na schabowe. Powinny być cienkie, aby dały się łatwo zwijać, ale nie przesadnie cienkie, aby się nie rwały w rękach.
2
Każdy kotlet natrzyj pieprzem, najlepiej czarnym, świeżo zmielonym, solą oraz świeżym czosnkiem przepuszczonym przez praskę. Następnie posmaruj od jednej strony musztardą, a na to połóż 1-2 plasterki baleronu, zależnie od ich wielkości. Jeżeli są to duże plastry pokrywające się z kotletem, wystarczy jeden. Raczej nie zastępuj baleronu szynką, ponieważ powinna to być tłuściejsza wędlina.
3
Na brzeg kotleta połóż ćwiartkę ogórka przekrojonego wzdłuż. Wcześniej obierz tego ogórka ze skóry. Teraz zwiń kotleta w roladkę i dokładnie obwiąż bawełnianą nitką, aby nie rozpadł się podczas duszenia.
4
Poszatkuj cebulę w drobną kostkę.
5
Do smażenia i duszenia najlepszy będzie rondel, do którego po skończonym smażeniu będzie można dolać płynu i dalej dusić.
6
Roladki obsmaż na niewielkiej ilości tłuszczu i na nim również zeszklij cebulę. Przygotuj taką, jaką lubisz najbardziej – mniej lub bardziej zarumienioną. Kiedy roladki i cebula będą gotowe, zalej je wodą lub bulionem do połowy wysokości zrazów. Jeżeli zalejesz je całe, ugotują się, zamiast udusić.
Jak zrobić bezy?
Jak zrobić wątróbkę z cebulą?
Jakie są tradycyjne dania wielkopolskie?
Jak zrobić czebureki  z mięsem mielonym?
strona 1 z 2następna >
Przeczytaj teraz: Jak zrobić zrazy wołowe?
 1/5 (1 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Poniżej przedstawiam przepis na zawijane zrazy z ziołami i masłem. Danie to jest popularne w Europie wschodniej w tym w...
Jak zrobić drobiowe zrazy zawijane z ziołami?
Poniżej przedstawiam przepis na zawijane zrazy z ziołami...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub