Tutaj jesteś: Jedzenie i Picie > Dania Główne > Dania z wieprzowiny > Jak zrobić zrazy z ogórkiem kiszonym?

Jak zrobić zrazy z ogórkiem kiszonym?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 1/5 (1 ocen)
Oceń 
Zrazy z ogórkiem kiszonym to świetny pomysł na przepyszny obiad. Łatwo je zrobić i jeszcze łatwiej zjeść. Jeżeli zatem nie masz pomysłu na dzisiejszy obiad – oto on.
4 kotlety schabowe, Pieprz, sól, czosnek, Musztarda, Kilka plasterków baleronu, Duży ogórek kiszony, Olej, Nitka
1
Kotlety rozbij tak, jak na schabowe. Powinny być cienkie, aby dały się łatwo zwijać, ale nie przesadnie cienkie, aby się nie rwały w rękach.
2
Każdy kotlet natrzyj pieprzem, najlepiej czarnym, świeżo zmielonym, solą oraz świeżym czosnkiem przepuszczonym przez praskę. Następnie posmaruj od jednej strony musztardą, a na to połóż 1-2 plasterki baleronu, zależnie od ich wielkości. Jeżeli są to duże plastry pokrywające się z kotletem, wystarczy jeden. Raczej nie zastępuj baleronu szynką, ponieważ powinna to być tłuściejsza wędlina.
3
Na brzeg kotleta połóż ćwiartkę ogórka przekrojonego wzdłuż. Wcześniej obierz tego ogórka ze skóry. Teraz zwiń kotleta w roladkę i dokładnie obwiąż bawełnianą nitką, aby nie rozpadł się podczas duszenia.
4
Poszatkuj cebulę w drobną kostkę.
5
Do smażenia i duszenia najlepszy będzie rondel, do którego po skończonym smażeniu będzie można dolać płynu i dalej dusić.
6
Roladki obsmaż na niewielkiej ilości tłuszczu i na nim również zeszklij cebulę. Przygotuj taką, jaką lubisz najbardziej – mniej lub bardziej zarumienioną. Kiedy roladki i cebula będą gotowe, zalej je wodą lub bulionem do połowy wysokości zrazów. Jeżeli zalejesz je całe, ugotują się, zamiast udusić.
Jak upiec biszkopt?
Jak zrobić amerykańskie naleśniki?
Jak zrobić makaron domowy?
Jak zrobić prażone wiórki kokosowe?
strona 1 z 2następna >
Przeczytaj teraz: Jak zrobić zrazy wołowe?
 1/5 (1 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

<p>Roladki przygotowane z wieprzowiny (rzadziej z wołowiny) i nadziewane różnymi farszami, są bardzo popularnym daniem...
Jak zrobić roladki wieprzowe z pieczarkami?
Roladki przygotowane z wieprzowiny (rzadziej z wołowiny...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub