Tutaj jesteś: Hobby, Gry i Zabawy > Rękodzielnictwo > Krawiectwo i Przerabianie Ubrań > Jak zrobić biedronkę z czapki z daszkiem?
Jak zrobić biedronkę z czapki z daszkiem?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 5/5 (1 ocen)
Oceń 
Projekt super do spędzenia czasu z dzieckiem i przygotowanie go na zabawę w przedszkolu czy szkole. A może zbliżają się urodziny malucha? To też będzie fajny gadżet na jego przyjęciu urodzinowym. A zatem do pracy. Czapka biedronka to nic trudnego, a wygląda pięknie.
okrągły pędzel z gąbki, czerwona czapka z daszkiem, czarna i biała farba akrylowa lub do tkanin, pędzelek, textile medium (medium tekstylne).
1
Zmieszaj medium tekstylne (do kupienia w sklepach dla plastyków) z czarną farbą w proporcjach 1:2.
2
czapka biedronka - krok 2
Zamocz okrągły pędzel z gąbki i zrób na czapce kropki, jak na biedronce. Zrób je z tyłu, z przodu i po bokach czapki.
3
czapka biedronka - krok 3
Pomaluj pędzelkiem na czarno daszek czapki zarówno od góry, jak i od dołu.
4
Pozostaw czapkę do wyschnięcia.
5
Gdy farba na czapce będzie już sucha zamocz umyty pędzel z gąbki w białej farbie i zrób na daszku oczy.
6
Gdy biała farba wyschnie, jedyne co Ci pozostaje jeszcze to narysować na niej źrenice.
7
czapka biedronka - krok 7
Pozostaw czapkę do wyschnięcia.
Jak ozdobić kartonowe pudełko?
Jak zrobić kwiatki z patyczków higienicznych?
Jak zrobić misę z włóczki?
Jak zrobić żabę z czapki z daszkiem?
 5/5 (1 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Zastanawiasz się co podarować swoim bliskim pod choinkę?. Możesz własnoręcznie wykonać etui na okulary z miękkiego...
Jak zrobić etui z filcu?
Zastanawiasz się co podarować swoim bliskim pod choinkę?. Możesz własnoręcznie...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub