Tutaj jesteś: Imprezy i Rozrywka > Imprezy > Imprezy Kostiumowe > Jak przebrać się za ducha?
Jak przebrać się za ducha?

Jak przebrać się za ducha?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.6/5 (352 ocen)
Oceń 
Zbliża się karnawał a co za tym idzie, zabawy szkolne i choinkowe, na które dzieci potrzebują wspaniałego kostiumu. Dlaczego więc nie wykorzystać prostego sposobu na wykonanie przebrania ducha.
pędzelki do malowania, farby artystyczne, klej, białe prześcieradło, nożyczki ząbkowane, markery.
1
Przygotuj prześcieradło. Upewnij się, że nie jest poplamione, nie chcesz mieć przecież ducha z plamami.
2
Załóż prześcieradło na osobę, która ma być w nie przebrana tak, aby głowa znajdowała się dokładnie na środku prześcieradła.
3
Narysuj kredką dwa kółka w miejscu gdzie są oczy i usta osoby pod prześcieradłem.
4
Zaznacz ile musisz uciąć z długości, aby prześcieradło nie plątało się po podłodze.
5
Zdejmij prześcieradło.
6
Wytnij zaznaczone kółka na oczy i na usta, obetnij z długości.
7
Dołem obetnij specjalnie nierówno, aby wyglądało jak poszarpane, wystrzępione aby dodać efektu.
8
Posmaruj klejem obrzeża na dole i wokół oczu, aby się nie strzępiły.
9
Musisz opracować system przywiązywania całości kostiumu tak, aby nie spadał. Najlepiej wszyć "fastrygą" kawałek sznurka w miejscach gdzie prześcieradło przykrywa ręce. Po ubraniu należy zawiązać sznurek, aby przytrzymać kostium na miejscu. Na szyi nie polecam wiązać sznurka z powodów bezpieczeństwa.
10
Możesz zaznaczyć miejsce poniżej szyi na prześcieradle i potem wszyć pod spód kawałki rzepy, którą przyczepisz do ubrania pod kostium, co zmniejszy przesuwanie się prześcieradła.
11
Kostium ducha
Do prześcieradła ubierz czarne rajtuzy i czarne rękawiczki. Łańcuch trzymany w dłoniach poprawi ostateczny efekt.
Jak przebrać się za wampirzycę?
Jak przebrać dziecko za wampira?
Jak wybrać przebranie na Halloween?
Jak się przebrać za Białą Damę?
Wskazówki
  • Zapracowanym mamom polecam zakup gotowego przebrania ducha (zobacz tutaj). Nie wyniesie to drożej, niż kupno prześcieradła specjalnie do pocięcia.
 3.6/5 (352 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (5)

Karolinas - 2012-10-23
Krok 8 mnie zastanawia.. posmarować klejem powierzchnię wokół oczu to trochę niebezpieczne :) myślę, że również obszyłabym ten fragment. Pozdrawiam pomysłodawcę!
Glorin - 2012-02-20

Prześcieradło pomysłowe? Chyba sto lat temu :P.

adrx - 2011-10-27
suuuuuuuuuuper;0
wiki - 2010-10-17
ale fajne booskie
Mordimer - 2009-05-28
Pomysłowe i zabawne :)
Wciąż szukasz pomysłu na halloweenowe lub karnawałowe przebranie dla dziecka? Oto bardzo prosty sposób na...
Jak przebrać się za sowę?
Wciąż szukasz pomysłu na halloweenowe lub karnawałowe przebranie dla dziecka? Oto...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub