Tutaj jesteś: Imprezy i Rozrywka > Imprezy > Imprezy Kostiumowe > Jak przebrać się za ducha?
Jak przebrać się za ducha?

Jak przebrać się za ducha?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.6/5 (352 ocen)
Oceń 
Zbliża się karnawał a co za tym idzie, zabawy szkolne i choinkowe, na które dzieci potrzebują wspaniałego kostiumu. Dlaczego więc nie wykorzystać prostego sposobu na wykonanie przebrania ducha.
pędzelki do malowania, farby artystyczne, klej, białe prześcieradło, nożyczki ząbkowane, markery.
1
Przygotuj prześcieradło. Upewnij się, że nie jest poplamione, nie chcesz mieć przecież ducha z plamami.
2
Załóż prześcieradło na osobę, która ma być w nie przebrana tak, aby głowa znajdowała się dokładnie na środku prześcieradła.
3
Narysuj kredką dwa kółka w miejscu gdzie są oczy i usta osoby pod prześcieradłem.
4
Zaznacz ile musisz uciąć z długości, aby prześcieradło nie plątało się po podłodze.
5
Zdejmij prześcieradło.
6
Wytnij zaznaczone kółka na oczy i na usta, obetnij z długości.
7
Dołem obetnij specjalnie nierówno, aby wyglądało jak poszarpane, wystrzępione aby dodać efektu.
8
Posmaruj klejem obrzeża na dole i wokół oczu, aby się nie strzępiły.
9
Musisz opracować system przywiązywania całości kostiumu tak, aby nie spadał. Najlepiej wszyć "fastrygą" kawałek sznurka w miejscach gdzie prześcieradło przykrywa ręce. Po ubraniu należy zawiązać sznurek, aby przytrzymać kostium na miejscu. Na szyi nie polecam wiązać sznurka z powodów bezpieczeństwa.
10
Możesz zaznaczyć miejsce poniżej szyi na prześcieradle i potem wszyć pod spód kawałki rzepy, którą przyczepisz do ubrania pod kostium, co zmniejszy przesuwanie się prześcieradła.
11
Kostium ducha
Do prześcieradła ubierz czarne rajtuzy i czarne rękawiczki. Łańcuch trzymany w dłoniach poprawi ostateczny efekt.
Jak pomalować paznokcie na Halloween – czysta krew?
Jak zrobić strój czarownicy?
Jak zrobić rogi diabła?
Jak zrobić maskę nietoperza?
Wskazówki
  • Zapracowanym mamom polecam zakup gotowego przebrania ducha (zobacz tutaj). Nie wyniesie to drożej, niż kupno prześcieradła specjalnie do pocięcia.
 3.6/5 (352 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (5)

Karolinas - 2012-10-23
Krok 8 mnie zastanawia.. posmarować klejem powierzchnię wokół oczu to trochę niebezpieczne :) myślę, że również obszyłabym ten fragment. Pozdrawiam pomysłodawcę!
Glorin - 2012-02-20

Prześcieradło pomysłowe? Chyba sto lat temu :P.

adrx - 2011-10-27
suuuuuuuuuuper;0
wiki - 2010-10-17
ale fajne booskie
Mordimer - 2009-05-28
Pomysłowe i zabawne :)
Piękna korona będzie doskonałym uzupełnieniem kostiumu księżniczki czy króla dla Twojego dziecka na bal karnawałowy lub...
Jak zrobić koronę z koronki?
Piękna korona będzie doskonałym uzupełnieniem kostiumu...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub