Tutaj jesteś: Imprezy i Rozrywka > Imprezy > Imprezy Kostiumowe > Jak zrobić kostium pszczoły?
Jak zrobić kostium pszczoły?

Jak zrobić kostium pszczoły?

, specjalista Tipy.pl
 3.4/5 (27 ocen)
Oceń 
Kostium pszczoły jest doskonały dla dzieci a także dorosłej osoby, która nie lubi wdawać się w rozmowy, tylko na wszystkie próby wciągnięcia w pogaduszki odpowiada "bzzz", jakby zaraz miała wyjąc żądełko.
Żółty tiul, Czarne rajstopy, Cienki drucik, Żółte, sztuczne kwiaty, Opaska na głowę z dwiema antenatkami, Czarne getry lub rajtuzy, Czarna koszulka z długim rękawem, Szeroka żółta taśma klejąca, Żółta i czarna farbka do malowania twarzy (do kupienia tutaj)
1
Na czarnej koszulce naklej poziomo żółte paski. Naklejaj je po założeniu koszulki. Materiał się rozciąga - jeśli nakleiłabyś je wcześniej wówczas taśma mogłaby się odkleić po ubraniu koszulki.
2
Na nogi załóż czarne rajtuzy lub czarne getry.
3
Skrzydła
Skrzydła zrób z drutu. Najpierw należy zgiąć drucik w odpowiedni kształt. Następnie owijamy drut kolorową muliną po czym dokładnie naciągamy na każde ze skrzydeł rajstopy. Materiał należy związać na środku skrzydeł po czym miejsce wiązania przykryć sztucznymi kwiatkami. Skrzydełka mocujemy za pomocą wstążki lub grubszego sznurka.
4
Namaluj żółto czarne paski na twarzy używając farby do ciała.
5
Przebranie pszczółki
Zrób spódniczkę z tiulu. Na materiale narysuj 3 okręgi (do tego będzie ci potrzebna pinezka i ołówek na sznurku). Po narysowaniu należy je wyciąć i przyszyć do gumki. Przyszywaj tak, aby zrobiła się falbanka.
Jak zrobić rogi diabła?
Jak zrobić makijaż wampirzycy?
Jak zrobić strój mumii?
Jak się przebrać za trupa panny młodej?
Ostrzeżenia
  • Jeżeli farbowałaś koszulkę w pralce na czarno, pamiętaj, aby potem nastawić program na gorący cykl i puścić pustą pralkę z dodatkiem detergentu i wybielacza.
Wskazówki
  • Zamiast żółtej taśmy klejącej do stworzenia pasków, możesz przyszyć żółtą wstążkę,
  • Jeżeli nie chcesz malować twarzy, lub inwestować w farby do ciała, zrób żółtą papierową maskę a paski dorysuj markerem.
  • Jeśli nie masz czasu na przygotowanie stroju pszczółki, rozważ zakup gotowego kostiumu w sklepie (na przykład takiego).
 3.4/5 (27 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

pyza - 2009-02-23
supe sposub na pszczołe mam 7 lat ide tak na balik iza
Wampiry nas fascynują dzięki olbrzymiej sile, nieśmiertelności oraz swej tajemniczości. Z tego powodu większość osób...
Jak zrobić wampirze kły?
Wampiry nas fascynują dzięki olbrzymiej sile, nieśmiertelności oraz swej tajemniczości...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub