Tutaj jesteś: Miłość, Przyjaźń i Rodzina > Miłość i Randki > Zauroczenie > Jak poradzić sobie z nieszczęśliwą miłością?
Jak poradzić sobie z nieszczęśliwą miłością?

, specjalista Tipy.pl
 3.5/5 (2 ocen)
Oceń 
Wiosna w powietrzu, na dworze robi się coraz cieplej. To idealna pora, by się zakochać. Jednak czasami zdarza się tak, że zakochujemy się w niewłaściwej osobie. Staramy się i staramy, stajemy na głowie, żeby coś zaiskrzyło, ale mimo usilnych prób cały czas jesteśmy w tym uczuciu sami. Nieodwzajemniona miłość to smutne uczucie. Każdy z nas przynajmniej raz znalazł się w takiej sytuacji. Ciągle myślimy o tej osobie, snujemy plany o wspólnych wyjściach, chcemy ją poznać i pozwolić poznać siebie… Jednak działa to tylko z jednej strony. W jaki więc sposób pokonać nieszczęśliwą miłość i odkochać się? Oto kilka sprawdzonych zasad, których należy się trzymać podczas procesu odkochiwania się.
wolnego czasu, pomysłu na ciekawe zajęcia, cierpliwości, siły woli, chęci wprowadzenia zmian we własnym życiu.
1
Zajmij się czymś, co nie będzie Ci się kojarzyło z osobą, w której jesteś zakochany/zakochana. Jeśli masz zbyt dużo wolnego czasu, samoistnie zaczynasz rozmyślać i snuć marzenia o ukochanej osobie. Zmień to, im mniej będziesz rozmyślać na ten temat, tym szybciej się „wyleczysz”.
2
Wyjdź do ludzi. Siedzenie i umartwianie się nad sobą niczego nie zmieni w Twoim życiu. Wychodząc do ludzi możesz wiele zmienić. Poznać kogoś wyjątkowego lub po prostu miło spędzić czas z przyjaciółmi. Wszystko ma swoje dobre strony, tylko chciej je dostrzec.
3
Jeśli jesteś w dołku emocjonalnym z powodu nieszczęśliwej miłości, zacznij uprawiać sport. Nie tylko poprawisz swoją kondycję, ale także, a może przede wszystkim, będziesz mieć dobry humor. Naukowcy zbadali, że popularne ostatnimi czasy endorfiny, znane jako hormony szczęścia, są produkowane przez nasz organizm w czasie wysiłku fizycznego. Nie dość, że zajmiesz czymś swój wolny czas, wyrzeźbisz swoją sylwetkę, to jeszcze poprawisz sobie nastrój.
4
Pamiętaj, że najlepszym i najskuteczniejszym lekiem na nieszczęśliwą miłość jest nowa, tym razem szczęśliwa i odwzajemniona miłość. Wszystko jest kwestią nastawienia. Jeśli będziesz myśleć pozytywnie, to czego pragniesz stanie się rzeczywistością. Trzeba tylko bardzo, bardzo tego chcieć. Nie zapominaj też, że jeśli nie dostałeś/dostałaś jednoznacznego „nie” ze strony osoby, w której jesteś zakochany/zakochana to nie wszystko stracone. Postaraj się zorganizować możliwość do przeprowadzenia spokojnej rozmowy, wczytaj się w mowę ciała, bo być może to co uważasz za nieszczęśliwą miłość, w rzeczywistości jest wstępem do pięknego, pełnego miłości związku?
 3.5/5 (2 ocen)
Oceń 

  • Komentarze Tipy.pl (0)

Kiedy się zakochujemy zwykle sobie myślimy, że stan ten będzie trwał wiecznie i nic więcej nam nie potrzeba do...
Jak sprawić, by miłość trwała wiecznie?
Kiedy się zakochujemy zwykle sobie myślimy, że stan...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub