Tutaj jesteś: Jedzenie i Picie > Przystawki, Zupy i Sałatki > Przekąski Zimne > Jak zrobić pyszne kanapki?
Jak zrobić pyszne kanapki?

Jak zrobić pyszne kanapki?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 5/5 (3 ocen)
Oceń 
Kanapka nie musi być nudna. Na kanapkowe eksperymenty zawsze jest odpowiedni dzień i dlaczego to właśnie dziś nie podać oryginalnych kanapek?
1
Z serem feta i oliwą.

Włoski chlebek ciabatta pokrój na grubsze kromki. Na każdej ułóż plastry dobrej jakościowo fety, plasterki pomidora malinowego, listki świeżej bazylii, a wszystko skrop oliwą extra vergin i posyp świeżo zmielonym czarnym pieprzem.
2
Z serem brie i rukolą.

Bagietkę przekrój wzdłuż na pół i posmaruj majonezem. Połóż plastry sera brie oraz listki rukoli, a na to żurawinę (ze słoika, taką, jak do mięs) oraz kawałki orzechów.
3
Z suszonymi pomidorami.

Bagietkę przekrój na pół. Ugotowane jajko pokrój na plasterki i ułóż na posmarowanym majonezem pieczywie. Posyp startym żółtym serem, a na wierzchu ułóż odsączone z zalewy suszone pomidory. Posyp rzeżuchą.
4
Z boczkiem.

Kromki ciemnego chleba lub połówki bagietki popiecz chwilę w piekarniku, aby się zarumieniły. Na suchej patelni z nieprzywierającą powłoką zrumień plasterki boczku. Następnie posmaruj pieczywo majonezem, ułóż na nim boczek, posyp startym żółtym serem, zieleniną. Możesz dodać nieco bardzo drobno pokrojonej cebuli, najlepiej czerwonej. Jeżeli nie lubisz, zastąp ją szczypiorkiem. Przypraw solą i pieprzem, a następnie dociśnij drugą kromką chleba.
Jak zrobić jajka z żółtym serem?
Jak zrobić pasztet z wątróbki drobiowej?
Jak zrobić chipsy z jabłek?
Jak zrobić śledzie w śmietanie?
strona 1 z 2następna >
Przeczytaj teraz: Jak ozdobić półmisek?
 5/5 (3 ocen)
Oceń 

  • Komentarze Tipy.pl (0)

Krwawe palce są jedną z najbardziej efektownych przekąsek na Halloween. Zarówno dzieci jak i dorośli je kochają....
Jak zrobić krwawe palce na Halloween?
Krwawe palce są jedną z najbardziej efektownych przekąsek...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub