Tutaj jesteś: Dom i Ogród > Sprzątanie > Sprzątanie kuchni > Jak usunąć kamień z czajnika?
Jak usunąć kamień z czajnika?

Jak usunąć kamień z czajnika?

, specjalista Tipy.pl
 4.3/5 (7 ocen)
Oceń 

Paskudny, kredowy osad w czajniku, powszechnie znany nam jako kamień, jest bardzo uparty i trudny do usunięcia. Najlepszym rozwiązaniem byłoby wyrzucenie właśnie tego czajnika i kupienie nowego, prawda? Możesz jednak tego uniknąć, ponieważ mogę zapewnić Cię, że możesz sprawić, że Twój czajnik będzie żył dłużej, a to za sprawą wykorzystania kilku prostych rad. Czytaj dalej, a dowiesz się jakie tanie techniki możesz wykorzystać do wyczyszczenia czajnika z kamienia.

1

Ocet:

Napełnij czajnik równą ilością octu i wody, następnie zagotuj. Odstaw na jakiś czas do ostygnięcia, a potem wylej wodę. Rezultat jest zdumiewający; zobaczysz płatki kamienia pływającego w wodzie. Wypłucz dokładnie czajnik i za pomocą wilgotnej szmatki wetrzyj na dno trochę sody oczyszczonej. Aby pozbyć się zapachu octu, po prostu napełnij czajnik wodą, zagotuj i opróżnij czajnik. Powtórz to trzy lub cztery razy jeśli jest taka potrzeba. Zanim zaczniesz robić kawę czy herbatę, upewnij się, że zapach octu zniknął całkowicie.

2
Czajnik i cytryna

Cytryna:

Cytryna nie jest tylko świetnym produktem kosmetycznym, ale jest również bardzo skuteczna jako środek czystości. Do średniego osadu z kamienia cytryna jest najlepsza. Wyciśnij sok z całej cytryny do czajnika i zmieszaj go z wodą. Zagotuj wodę raz lub dwa i pozostaw do ostygnięcia. Na końcu po prostu opróżnij czajnik! Nie zapomnij czyścić dna czajnika kiedy jest już zimny, rób to za pomocą wilgotnego ręcznika z odrobiną sody.

Jak usunąć pleśń?
Jak pozbyć się moli?
Jak zwalczyć mole spożywcze?
Jak usunąć nieprzyjemny zapach z lodówki?
strona 1 z 2następna >
 4.3/5 (7 ocen)
Oceń 

  • Komentarze Tipy.pl (0)

Poniżej znajdziesz przydatne porady na temat czyszczenia zmywarki produktami naturalnymi, bezpiecznymi dla środowiska.
Jak czyścić zmywarkę?
Poniżej znajdziesz przydatne porady na temat czyszczenia zmywarki produktami naturalnymi...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub