Tutaj jesteś: Zdrowie > Seksualność > Poradnik Seksualny > Jak uprawiać wirtualny sex?
Jak uprawiać wirtualny sex?

Jak uprawiać wirtualny sex?

, specjalista Tipy.pl
 1.7/5 (292 ocen)
Oceń 
Wirtualny seks, zwany też cyberseksem staje się coraz bardziej popularny. Z dnia na dzień jest coraz więcej jego zwolenników. Jest bezpieczny, nie związany z ryzykiem, nie wywołuje poczucia winy. Ma on jeszcze jedną poważną zaletę - nie trzeba się martwić jak spojrzeć na drugi dzień partnerowi w oczy. Wirtualny seks można uprawiać na czatach erotycznych, przez e-mail, wiadomości SMS lub przez telefon. Wirtualny sex jest dla niektórych sposobem na dodanie pikanterii w rzeczywistym związku, a dla innych jedyną formą życia seksualnego z partnerami, z którymi nie miało się nigdy kontaktu fizycznego.
Dostęp do Internetu, lub Telefon
1

Wirtualny seks razem ze swoim partnerem.

Najpierw porozmawiaj z partnerem o jego fantazjach erotycznych. Możecie sobie pozwolić na wszelkie, nawet wymyślne upodobania, bo w wirtualnym świecie wszystko jest możliwe i dozwolone. To jest wspaniały sposób na doświadczenie wszystkiego na co macie ochotę. Zapamiętajcie swój zapach, dotyk, dźwięk głosu, aby ich odtworzenie było później łatwiejsze. Możecie grać przed sobą różne role. Możesz udawać przez telefon niewolnicę, panią, nieznajomą itp.

2

Wirtualny seks z przygodnym partnerem poznanym na Internecie.

Zlokalizuj miejsce, w którym "spotkasz" partnerów, czyli najlepiej jakiś czat lub portal społecznościowy. Spytaj nieznajomego o jego upodobania i fantazje erotyczne, a następnie dobrze się baw realizując swoje i jego marzenia.

3
Pamiętaj, aby nigdy całkowicie nie zastępować świata rzeczywistego, światem wirtualnym.
Wskazówki
  • Pamiętaj, że zawsze możesz powiedzieć "nie" jeżeli jakaś propozycja ci nie odpowiada.
  • Pamiętaj iż mimo, że wirtualny partner jest nawet na drugim końcu świata, musisz go/ją szanować, bo to też jest normalny żywy człowiek.
  • Upewnij się że Twój wirtualny partner jest osobą dorosłą.
  • Jeżeli decydujesz się na wirtualny seks z obcym partnerem, pamiętaj aby nie podawać żadnych informacji osobistych, gdyż nigdy nie wiesz, z kim masz do czynienia.
Przeczytaj teraz: Jak znaleźć punkt G?
 1.7/5 (292 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (11)

jambo - 2013-07-24
uwielbiam wirtualny sex jambo50 interia
magda - 2013-06-17
Ja sie z toba moge umuwic na wirtualny seks bo ja tez lubie.
magda - 2013-06-17
Umuwie sie z kims od lat 11 do lat 13 na portelu facebook. Prosze o podanie imienia na facebook'u. W przeciwnym razie wirtualny seks bedzie odwilany.
adam - 2013-06-14

ksen napisał

,lubię wirtualny sex

ja również

adam - 2013-06-14
chętnie poznam chetną kobietę na wirtualny sex
ksen - 2013-03-27
lubię wirtualny sex
Rolo - 2012-02-26
Szukam blądi albo czarnuli co mnie trochę odmuli ;-D
stiwi - 2012-02-06
piekna sprawa tylko jak znalesc taka kobiete
werner563 - 2011-11-13
czy jest chetna Pani do 65 na zabawy wirtualne
nieznany - 2011-10-15
fajnie
sinaxd - 2011-10-14
ktoś się ze mną spotka?
Duży penis jest marzeniem prawie każdego mężczyzny. Często jednak wydaje się nam, że nasz członek jest mały a...
Jak powiększyć członka?
Duży penis jest marzeniem prawie każdego mężczyzny. Często jednak wydaje się nam...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub