Tutaj jesteś: Zdrowie > Stomatologia > Ortodoncja > Jak czyścić zęby z aparatem?
Jak czyścić zęby z aparatem?

Jak czyścić zęby z aparatem?

, specjalista Tipy.pl
 3/5 (2 ocen)
Oceń 
Dbanie o zęby z aparatem stałym wymaga wiele pracy, ponieważ trudno jest dotrzeć do wszystkich powierzchni zębów oraz części aparatu. Do utrzymania higieny zębów z aparatem ortodontycznym służą specjalne akcesoria. Poniżej znajdziesz kilka użytecznych wskazówek dotyczących dbania o zęby z aparatem.
1
Szczotkowanie zębów z aparatem

Ułóż szczoteczkę prosto. Trzymaj szczoteczkę pod kątem prostym i zacznij szczotkować od zewnętrznej strony zębów.

2
Szczotkowanie zębów

Najpierw szczotkuj zewnętrzną powierzchnię zębów. Szczotkuj zewnętrzną stronę zębów poprzez wykonywanie niewielkich kolistych ruchów, upewniając się przy tym, że czyścisz również zewnętrzną stronę zębów, znajdujących się z tyłu szczęki.

3
Ustawienie szczoteczki

Ustawienie szczoteczki. Ustaw szczoteczkę pod kątem (tak jak jest to przedstawione na zdjęciu obok) do góry, podczas mycia dolnych zębów, tak abyś był w stanie wyczyścić miejsca pomiędzy dziąsłem a zębami. Powtórz czynność również dla górnych zębów, tym razem ustawiając szczoteczkę pod kątem w dół.

4
Mycie górnych zębów

Górne powierzchnie żujące. Dokładnie szczotkuj górne powierzchnie żujące, znajdujące się w tylnej części szczęki po obu stronach.

5
Mycie dolnych zębów

Dolne powierzchnie żujące. Dokładnie szczotkuj dolne powierzchnie żujące, znajdujące się w tylnej części szczęki po obu stronach.

Jak wybielić zęby skórką od banana?
Jak wyprostować zęby domowym sposobem?
Jak zapobiegać tworzeniu się kamienia nazębnego?
Jak nie bać się dentysty?
strona 1 z 2następna >
 3/5 (2 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

joejoe - 2012-01-12
ja nie włoze wyciorka pomiedzy zeby ;p sorry nie mam przerw jak madonna
Oczywistą rzeczą jest, że to zęby mają pierwszy kontakt z tym co wkładamy do ust. Lata palenia, picia kawy i herbaty...
Jak usunąć przebarwienia na zębach?
Oczywistą rzeczą jest, że to zęby mają pierwszy kontakt...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub