Tutaj jesteś: Zdrowie > Stomatologia > Czyszczenie Zębów > Jak usunąć osad z zębów?

Jak usunąć osad z zębów?

, specjalista Tipy.pl
 3.8/5 (11 ocen)
Oceń 
 1 z 8 
Dla tych którzy nie wiedzą czym jest osad nazębny: chodzi o ten paskudny, oślizgły i żółty osad, który powstaje na zębach. Szczerość to podstawa, więc dodam, że jest to nawet bardziej obrzydliwe niż gdy się o tym słucha. Osad nazębny to nagromadzone masy bakterii, ich obumarłe szczątki i cząstki jedzenia, przyczepione do Twoich zębów i spokojnie relaksujących się w Twoich ustach. Jest to dość wstrętne. Jeżeli osad nie będzie usuwany regularnie i zawczasu, sytuacja może się pogorszyć i doprowadzić do powstania kamienia nazębnego. To w zasadzie ta sama rzecz, oprócz tego, że kamień nazębny jest super-utwardzony. Zaczyna on twardnieć w przeciągu 24-48 godzin, a po tygodniu lub dwóch staje się jak skała. Także staje się jasnym fakt, że usuwając regularnie osad możesz uniknąć powstania kamienia nazębnego. Usuwanie osadu jest w zasadzie jedną z najłatwiejszych rzeczy jaką możesz zrobić osobiście. Potrzebujesz jedynie nieco staranności i środków do usuwania osadu nazębnego. Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak pozbyć się osadu, po prostu postępuj według wskazówek podanych w poniższym artykule i rozważ zakup środków pomocnych przy usuwaniu osadu z zębów.
 3.8/5 (11 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (2)

ja - 2014-09-29
Super! Zawsze mam nadtlenek wodoru w kuchni!
super - 2013-11-15
super, czyść zęby sodą i ścieraj szkliwo...i za niedługo odsłoniete szyjki ...
Jak zapobiegać tworzeniu się kamienia nazębnego?
Kamień nazębny osadza każdemu w większym lub mniejszym...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub