Tutaj jesteś: Zdrowie > Stomatologia > Ortodoncja > Jak wyprostować zęby bez aparatu?

Jak wyprostować zęby bez aparatu?

, specjalista Tipy.pl
 2.8/5 (30 ocen)
Oceń 
 1 z 6 
Najpopularniejszą metodą stosowaną w prostowaniu zębów jest aparat ortodontyczny, który bardzo często może być szalenie niewygodny dla pacjenta. W przypadku metalowych aparatów, metalowe druciki są przymocowane do przedniej strony zębów za pomocą zamków, na każdym zębie z osobna. Te metalowe druciki w połączeniu z zamkami są stopniowo coraz mocniej zaciskane w miarę upływu czasu, tak aby zmusić zęby do wyprostowania. Aparat ortodontyczny musi być stosowany przez pewien czas, po to żeby zęby mogły się ustawić w prostszej pozycji. Noszenie aparatu może być bolesne, ponieważ metal może kaleczyć policzki, usta i język. Aparat ortodontyczny może także być dość niewygodny w użytkowaniu i niekiedy wyglądać nieestetycznie. W dzisiejszych czasach jest wiele najróżniejszych opcji aparatów ortodontycznych. Możesz na przykład wybrać aparat z kolorowymi ceramicznymi zamkami, które są w mniejszym rozmiarze albo aparat z zamkami szafirowymi, które mają bardzo małe tarcie. Jeżeli chcesz wyprostować swoje zęby bez stosowania aparatu ortodontycznego, jest to możliwe dzięki najnowszym technikom dentystycznym.
 2.8/5 (30 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (10)

qwd - 2015-01-14
łuki podniebienne montowane na stałe, to jest koszmar, nie da się jeść, trudno doczyścić zęby i łatwo się psują
niezadowolona - 2015-01-14
Nosiłam Clear Aligner przez kilka miesięcy by później dowiedzieć się iż niestety ale muszę skorzystać jednak z aparatu stałego. Pieniądze wyrzucone w błoto około 4- 5 tys. Zęby co prawda szybko się wyprostowały nie mniej jednak efekt utrzymał się jedynie miesiąc - dziś moje zeby nadal krzywe. niestety !!!! nie polecam też kliniki ORTODENT W RZESZOWIE -> NACIĄGACZE
Ana - 2015-01-14
Po co prostować zęby, jak teraz krzywe są modne? Są specjalne aparaty, tzw. rotacyjne, aby zęby lekko pokrzywić. I aparaty te są o wiele droższe od tych prostujących. Poza tym po zdjęciu aparatu prostującego zęby z czasem i tak się pokrzywią. Wiem, bo to przerabiałam. A lekko krzywe zęby są seksowne.
miodek - 2015-01-14
"okres czasu" - gratuluje wykształcenia
tośka - 2015-01-14
A ja nosiłam Clear Aligner i tak, wyjmowałam go tylko do posiłków bo aparat jest niewidoczny i nie przeszkadza w mowieniu. Jednak efekt mnie rozczarował. Mimo, że wada była mała zęby i tak nie są tak wyprostowane jak powinny. A koszt to 6000 zł (7 cykli x 800 zl) + zdjęcia, itp. ja tej metody nie polecam. Na forach jest mnóstwo negatywnych opinii potwierdzonych zdjęciami. Lepiej pomęczyć się z "blaszakiem".
Monika - 2015-01-14
Autor czerpie wiedzę ze średniowiecza. Aparaty ortodontyczne wcale nie są niewygodne i nie sprawiają bólu - po dwóch trzech dniach nie odczuwa się ich w ustach. Można je nosić latami. A porcelanowe licówki owszem, bardzo zmieniają wygląd zębów, ale też dla nich bardzo inwazyjne. Absolutnie nie jest to alternatywa dla aparatu ortodontycznego, który leczy. Noszę aparat od kilku lat i nie jest to żadna niedogodność.
ble - 2015-01-14
Z wyjątkiem licówek, to wszystkie wymienione metody są aparatami ortodontycznymi. Jedne są stałe inne nie. Pisanie artykułu jest związane ze zdobyciem materiałów i wgłębieniem się w temat, a nie przepisaniem informacji z ulotek reklamujących metody prostowania zębów. Zarówno aparat stały montowany na zewnątrz, jak i wewnątrz zębów jest najszybszą metodą prostowania zębów. Aparaty wyjmowane zmniejszają efektywność. Gratuluję twierdzenia, że transparentna nakładka na zęby może być wyjmowana tylko do jedzenia posiłków. Chciałabym widzieć kogoś, kto egzystuje w pracy bełkocząc i sepleniąc (taki jest skutek uboczny noszenia nakładek) i jeszcze za to płaci więcej, niż za aparat stały.
kamcia - 2013-05-28
Ja od siebie polecam Clear Aligner, który jest duuuuużo tańszy niż Invisalign i chyba łatwiej dostępny w Polsce, a działa tak samo :D Robiłam w salonie Ortodent w Rzeszowie i szczerze polecam :)
zigitrn - 2013-01-14
Niektórym kobietom aparat na zębach dodaje seksapilu ;)
zenek50zenek - 2013-01-11
nie uważam aby aparat był nieestetyczny jeśli dba sie o higienę jamy ustnej to wszytsko jest ok
Dbanie o zęby z aparatem stałym wymaga wiele pracy, ponieważ trudno jest dotrzeć do wszystkich powierzchni zębów oraz...
Jak czyścić zęby z aparatem?
Dbanie o zęby z aparatem stałym wymaga wiele pracy...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub