Tutaj jesteś: Zdrowie > Stomatologia > Ortodoncja > Jak wyprostować zęby bez aparatu?

Jak wyprostować zęby bez aparatu?

, specjalista Tipy.pl
 3/5 (25 ocen)
Oceń 
 1 z 6 
Najpopularniejszą metodą stosowaną w prostowaniu zębów jest aparat ortodontyczny, który bardzo często może być szalenie niewygodny dla pacjenta. W przypadku metalowych aparatów, metalowe druciki są przymocowane do przedniej strony zębów za pomocą zamków, na każdym zębie z osobna. Te metalowe druciki w połączeniu z zamkami są stopniowo coraz mocniej zaciskane w miarę upływu czasu, tak aby zmusić zęby do wyprostowania. Aparat ortodontyczny musi być stosowany przez pewien okres czasu, po to żeby zęby mogły się ustawić w prostszej pozycji. Noszenie aparatu może być bolesne, ponieważ metal może kaleczyć policzki, usta i język. Aparat ortodontyczny może także być dość niewygodny w użytkowaniu i niekiedy wyglądać nieestetycznie. W dzisiejszych czasach jest wiele najróżniejszych opcji aparatów ortodontycznych. Możesz na przykład wybrać aparat z kolorowymi ceramicznymi zamkami, które są w mniejszym rozmiarze albo aparat z zamkami szafirowymi, które mają bardzo małe tarcie. Jeżeli chcesz wyprostować swoje zęby bez stosowania aparatu ortodontycznego, jest to możliwe dzięki najnowszym technikom dentystycznym.
 3/5 (25 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (3)

kamcia - 2013-05-28
Ja od siebie polecam Clear Aligner, który jest duuuuużo tańszy niż Invisalign i chyba łatwiej dostępny w Polsce, a działa tak samo :D Robiłam w salonie Ortodent w Rzeszowie i szczerze polecam :)
zigitrn - 2013-01-14
Niektórym kobietom aparat na zębach dodaje seksapilu ;)
zenek50zenek - 2013-01-11
nie uważam aby aparat był nieestetyczny jeśli dba sie o higienę jamy ustnej to wszytsko jest ok
Jak czyścić zęby z aparatem ortodontycznym?
Prostowanie zębów przy pomocy aparatu ortodontycznego...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub