Tutaj jesteś: Imprezy i Rozrywka > Imprezy > Imprezy Kostiumowe > Jak się przebrać za psa?
Jak się przebrać za psa?

Jak się przebrać za psa?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.9/5 (19 ocen)
Oceń 
Przebieranie się jest coraz bardziej popularne na różnych imprezach i balach karnawałowych. Przebranie się za pieska z pewnością wywoła uśmiech na twarzy wszystkich uczestników zabawy. Poniżej znajdziesz kilka porad jak zrobić kostium psa (proszę się nie sugerować zdjęciem obok - opisany poniżej kostium wygląda całkiem inaczej).
Futerko, Obroża dla psa, Zawieszka do obroży, Karton/Bristol, Drut, Kawałki skóry lub futra, Nożyczki, Klej, Farby do malowania twarzy.
1
Wytnij uszy psa z papieru, mogą to być długie spadające uszy lub sterczące i obklej sztucznym futrem. Przyczep je do opaski materiałowej.
2
Pomaluj twarz, nos na czarno przedłużając linię od dołu nosa w dół do ust. Narysuj kropki na policzkach, w miejscach gdzie powinny być wąsy psa.
3
Narysuj linię ponad oczami, aby nadać twarzy charakter psa od poważnego, do zabawnego lub żartobliwego.
4
Załóż kupioną obrożę lub zrób z bristolu i nie zapomnij o zawieszce na której wpiszesz imię psa, może być to postać z kreskówek – Pluto, Scooby Do, Daisy itd.
5
Załóż kostium gimnastyczny lub baletowy na legginsy i białą koszulkę.
6
Przyklej futerko, lub kropki, jeżeli to ma być dalmatyńczyk, lub kręcone kawałki wełny, jeżeli to ma być pudelek.
7
Zrób ogon psa. Jest to jeden z najważniejszych etapów. Drut owinięty flanelą pozwoli zrobić ogon sterczący i pokręcony, futrzany, skórzany, czy kartonowy będzie ogonem opadającym i poruszającym się w takt twoich ruchów. Przyczep go z tyłu.
8
Nie zapomnij o psich łapach. Możesz kartonem przykryć swoje buty, lub ubrać na buty duże włochate skarpety.
Jak zrobić przebranie dla dziecka na Halloween?
Jak zrobić makijaż czarownicy na Halloween?
Jak wybrać przebranie na Halloween?
Jak zrobić makijaż wampirzycy?
Wskazówki
  • Dodatków możesz poszukać w niektórych sklepach z akcesoriami kostiumowymi (polecam zestaw pyszczek+łapki, do kupienia tutaj).
  • Nos może imitować plastikowa piłka z odciętym kawałkiem z jednej strony z przyczepioną gumka po obu bokach.
  • Podczas imprezy wydawaj odgłosy, jakie robi piesek no i czasami szczekaj (podczas zabaw przebieranych fajną zabawą są tańce dostosowane do przebrania - tak więc baletnica powinna tańczyć jezioro łabędzie, królewna walca a piesek może biegać w około i "obsikiwać" kąty ;).
  • Pamiętaj, aby ogon nie był za długi, aby się nie zaplatał między Twoimi nogami.
 3.9/5 (19 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Dziecięcy strój czarownicy jest bardziej uroczy, niż przerażający. Nie potrzeba żadnego magicznego zaklęcia, by w...
Jak zrobić strój czarownicy?
Dziecięcy strój czarownicy jest bardziej uroczy, niż przerażający. Nie potrzeba...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub