Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Pielęgnacja Skóry > Problemy z cerą > Jak leczyć trądzik domowymi sposobami?
Jak leczyć trądzik domowymi sposobami?

Jak leczyć trądzik domowymi sposobami?

, specjalista Tipy.pl
 2.9/5 (7 ocen)
Oceń 
Trądzik to zmora głównie nastolatek, ale także w dużo późniejszym wieku niejednokrotnie zdarza się, że padamy jego ofiarą. Poniżej kilka domowych sposobów wspierających walkę z tą nieestetyczną dolegliwością.
1

Aspiryna – okazuje się bardzo skuteczna, jeśli zastosujemy ją w postaci maseczki. Kruszymy pięć tabletek aspiryny i rozpuszczamy je w niewielkiej ilości ciepłej wody (ok. łyżeczka). Dodajemy do tego łyżkę naturalnego jogurtu, aby kosmetyk nabrał kremowej konsystencji. Całość mieszamy i nakładamy na twarz na ok. 20 minut. Oprócz działania przeciwłojotokowego, dodatkowo delikatnie rozjaśnia ona skórę.

2

Maseczka z mąki ziemniaczanej – działa łagodząco, dlatego możemy stosować ją nawet, gdy z powodu wystąpienia trądziku swędzi nas skóra. Łyżkę mąki mieszamy z niewielką ilością wody (wodę dodajemy stopniowo, na oko, tak aby masa nie była zbyt lejąca) i odstawiamy mieszankę na godzinę. Po tym czasie znów mieszamy i nakładamy na twarz na ok. 20 minut. Maseczkę dość trudno nałożyć, ponieważ przykleja się do wszystkiego, więc uzbrójmy się w cierpliwość lub poprośmy kogoś o pomoc. Gdy maseczka zaschnie, zmywamy ją letnią wodą.

Jak zatuszować trądzik?
Jak zrobić maseczkę z ogórków?
Jak zrobić maseczkę z miodu i cynamonu?
Domowe sposoby na niedoskonałości skóry
strona 1 z 2następna >
 2.9/5 (7 ocen)
Oceń 

  • Komentarze Tipy.pl (1)

annqq - 2012-10-02
Ja stosowałam już wiele specyfików na trądzik i powiem Wam, że jestem ostatnio zadowolona z olejku z drzewa herbacianego melaleuca. delikatny, naturalny środek, a przy tym skuteczny.
Domowe sposoby na trądzik
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub