Tutaj jesteś: Zdrowie > Zdrowie Psychiczne > Stres > Jak łatwo zasnąć?
Jak łatwo zasnąć?

Jak łatwo zasnąć?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 5/5 (3 ocen)
Oceń 
Problemy ze snem miewa spora część populacji. Przyczyn może być wiele, tylko niektóre z nich dotyczą problemów ze zdrowiem i stresu. Chyba każdemu z nas zdarza się nieprzespana noc. Jednak jeżeli ten problem pojawia się za często może nie warto lekceważyć tej dolegliwości. Mamy wtedy do czynienia z bezsennością przewlekłą, która uniemożliwia nam wykonywanie codziennych czynności i często jest przyczyną wielu niepowodzeń. Oto proste wskazówki, które pomogą wam wyeliminować tą przypadłość i cieszyć się wypoczynkiem.
1
Ureguluj swój tryb życia. Twój organizm lubi postępowanie według pewnych schematów, ponieważ w pewien sposób jest w stanie „przewidzieć”, co będzie dalej. Tak jak regularne spożywanie posiłków reguluje przemianę materii, tak samo wstawanie i chodzenie spać o tych samych porach powoduje, że łatwiej będzie ci zasnąć, ponieważ organizm będzie czuł, że nadeszła już pora na sen. Łatwiej będzie ci też wstawać.
2
Nie jedz późnych i ciężkich kolacji. Organizm przed snem ma się wyciszyć i uspokoić, aby łatwiej było ci zasnąć, a nie dostać dodatkową porcję energii, którą będzie musiał przetrawiać przez całą noc. Zjedz lekki posiłek na ok. 4 godziny przed pójściem do łóżka. Tylko później nie podjadaj. Dzięki temu rano z większym apetytem zjesz śniadanie.
3
Nie pij kawy późnym popołudniem, ani wieczorem. Jeżeli naprawdę masz ochotę, możesz po południu wypić lżejszą kawę, np. cafe latte, czy cappuccino. Możesz też napić się kawy bezkofeinowej.
Jakie są sposoby na mocny sen?
Jak zwalczyć bezsenność?
Jak przespać całą noc?
Jakie są sposoby na dobry sen?
strona 1 z 2następna >
Przeczytaj teraz: Jak szybko zasypiać?
 5/5 (3 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (3)

deryckw - 2013-04-15
Nie wiem czy melisa i Forsen to dobra kombinacja... Albo jedno albo drugie.
astranncja - 2013-04-11
Sport pomaga się wyciszyć, sama spaceruję wieczorem około godziny, piję też melisę i biorę suplement Forsen, który jest na bazie różnych uspokajających ziół.
ania - 2013-01-30
Jasne, że tryb zycia ma wpływ na szybkość zasypiania, ale jak niezaleznie wciąż ma się problemy ze snem trzeba isć do lekarza, Ja byłam u fajnego lekarza rodzinnego, który mi powiedział, że moje problemy ze snem mogą wynikać z niedoborów melatoniny. zaczęłam brac melatonine w tabletkach i po jakims czasie sie wyregulowałao i było normalnie - w nocy spalam a w dzien bylam wyspana:)
Masz problemy z zaśnięciem, cierpisz na bezsenność? Nie faszeruj się tabletkami, które w założeniu mają rozwiązać twoje...
Naturalne sposoby na bezsenność
Masz problemy z zaśnięciem, cierpisz na bezsenność?...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub