Tutaj jesteś: Zdrowie > Choroby i Leczenie > Zaburzenia Snu > Jak się rozbudzić rano?
Jak się rozbudzić rano?

Jak się rozbudzić rano?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 5/5 (1 ocen)
Oceń 
Jeżeli źle spałaś w nocy, rano na pewno trudno jest ci wstać i się dobudzić. Jak pozytywnie zacząć dzień po nie najlepszej nocy? Wcale nie musi on być stracony. Oto porady na dobry poranek.
1
Nie wstawaj natychmiast po zadzwonieniu budzika, ale poprzeciągaj się chwilę w łóżku.
2
Jeżeli śpisz przy zamkniętym oknie, zaraz po obudzeniu otwórz je, nawet, jeżeli jest zimno. Rześkie, poranne powietrze oraz śpiew ptaków przywrócą cię do życia.
3
Codziennie rano wykonuj krótką gimnastykę. Skłony, rozciąganie oraz przysiady wspaniale rozbudzają i natychmiast dodają energii.
4
Weź krótki prysznic, byle nie za ciepły, gdyż gorąca woda jeszcze bardziej cię rozleniwi. Użyj cytrusowego żelu pod prysznic lub innego o świeżym aromacie. Po prysznicu wmasuj w całe ciało szybko wchłaniający się balsam – chyba, że masz czas i ochotę czekać, aż wchłonie się ciężki krem lub masło do ciała.
5
Włącz radio. Poranne audycje radiowe nadawane są właśnie z myślą o śpiochach, których należy porządnie obudzić. Często są one zabawne, co dodatkowo pozwala zapomnieć o śnie.
6
Zrób sobie kawę, taką, jak lubisz najbardziej. Sprawi ona, że resztki snu odpłyną w zapomnienie. Pamiętaj jednak, że kawy nie powinno się pić na pusty żołądek, ponieważ działa ona drażniąco, nawet z mlekiem. Wypij ją więc po śniadaniu.
Jak być silnym psychicznie?
Jak pokonać strach przed wystąpieniami publicznymi?
Jak panować nad agresją?
Jakie są sposoby na dobry sen?
strona 1 z 2następna >
Przeczytaj teraz: Jak rano zyskać na czasie?
 5/5 (1 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

ja:) - 2012-04-04
dzięki to jest suuper:**
Jeśli rano po przebudzeniu czujesz, że nic ci się nie chce, nie masz powodów do wyjścia z łóżka i pragniesz, aby dzień...
Jak być pełnym energii od samego rana?
Jeśli rano po przebudzeniu czujesz, że nic ci się nie...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub