Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Pielęgnacja Skóry > Pielęgnacja skóry > Jak odchudzić uda?
Jak odchudzić uda?

Jak odchudzić uda?

, specjalista Tipy.pl
 3.3/5 (3 ocen)
Oceń 
W zależności od typy figury, kobiety mają zazwyczaj dwa poważne problemy. Panie o figurze typu jabłko walczą w oponką wokół brzucha, natomiast panie z figurą typu gruszka rozpaczają z powodu ud i pośladków. O ile na brzuch jest sporo sposobów i porad, a jego zgubienie jest całkiem realne, o tyle uda są już poważniejszym problemem.
5
Bardzo ważne przy treningu nóg, jest odpowiednie rozciągnięcie mięśni, na które powinniśmy zawsze znaleźć czas po treningu. Siadamy w rozkroku i powoli sięgamy dłońmi do raz jednej a raz drugiej stopy. Jeśli potrafimy już to zrobić, rozpoczynamy pracę nad zbliżeniem czoła do kolana w tej pozycji.
6
Stojąc na baczność przy prostych nogach rozpoczynamy wykonanie skłonu i staramy się osiągnąć kolejne etapy. Pierwszy polega na dotknięciu palcami palców stóp, później dotykami palcami podłogi, etap trzeci polega na dotknięciu podłogi wszystkimi palcami. Jeśli potrafimy dotknąć podłogi całymi dłońmi jest już bardzo dobre, a wspaniale jeśli dodatkowo dotkniemy czołem kolan.
7
Odpowiednie rozciągnięcie wysmukli mięśnie i poprawi nam samopoczucie.
Uda należy też codziennie poddawać torturom pod prysznicem. Większość zapewne zna te sposoby, jednak gwoli przypomnienia, chodzi o masaż szorstką gąbką, spłukiwanie na przemian ciepłą i zimną wodą, mocne osuszenie ciała szorstkim ręcznikiem, a na koniec wmasowanie balsamu wyszczuplającego. Taka codzienna pielęgnacja przyniesie z czasem dobre efekty w postaci gładkiej i pięknej skóry na udach.
Jak spalić tłuszcz z ud?
Jak pozbyć się kurzajek?
Jak wyszczuplić uda i pośladki?
Jak sprawić aby skóra była jędrna po odchudzaniu?
< poprzedniastrona 2 z 2
Przeczytaj teraz: Jak dbać o skórę nóg?
 3.3/5 (3 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Moda na spodnie rurki od kilku lat króluje na rynku modowym. Chyba każda kobieta marzy o tym, żeby móc założyć...
Jak wyszczuplić uda i pośladki?
Moda na spodnie rurki od kilku lat króluje na rynku modowym...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub