Tutaj jesteś: Miłość, Przyjaźń i Rodzina > Miłość i Randki > Zauroczenie > Jak zaimponować facetowi?
Jak zaimponować facetowi?

Jak zaimponować facetowi?

, specjalista Tipy.pl
 5/5 (94 ocen)
Oceń 
Chciałabyś zrobić coś bardzo wyjątkowego dla swojego faceta. Każdy lubi być rozpieszczany i miło zaskakiwany, nawet twój facet. Wymyślenie kilku sposobów, aby go uszczęśliwić może być trudniejsze niż myślisz. Zaskakujące jest to, że mężczyźni kochają małe rzeczy tak samo jak kobiety. Bądź w zgodzie z tym, co twój facet lubi i staraj się robić te rzeczy, które go interesują. Oto pięć sposobów, aby zaimponować facetowi.
1
Para na meczu

Oglądaj z nim jego ulubiony sport i bądź podekscytowana tak samo jak on.

Jeżeli kobieta ogląda razem z facetem jego ulubioną drużynę, a dodatkowo tak samo entuzjastycznie kibicuje jest to dla niego coś wyjątkowego. Nie możesz pozwolić sobie jednak na jakąś wpadkę typu totalny brak wiedzy o drużynie czy o zasadach gry. Musisz koniecznie odrobić lekcję i uzyskać jak najwięcej informacji na temat pasji swojego mężczyzny. Na pewno zaimponuje to facetowi jak będziesz mogła wymienić z nim opinie o grze i ponarzekać na sędziego, który „oczywiście” się mylił. Dla mężczyzny kobieta, która tak samo jak on potrafi się cieszyć sportem staje się kimś więcej a mianowicie przyjacielem, z którym może świetnie spędzać czas. Aby zdobyć extra punkty koniecznie zaopatrz się w koszulkę ulubionej drużyny swojego faceta.

2

Przygotuj dla niego przyjęcie niespodziankę

Większość facetów nie potrafi zorganizować sobie hucznych urodzin. Zazwyczaj ograniczają się do wyjścia z kumplami do baru i wypicia paru piw. Co może być lepszego od zorganizowania przyjęcia niespodzianki z wielką pompą. Zaproś jego przyjaciół, zorganizuj beczkę piwa (mogą być inne trunki), typowe męskie jedzenie no i jakieś ciekawe gry i muzyka. Facet nie zrobiłby tego dla siebie, ale będzie zachwycony jak z miłości zrobi to dla niego żona czy dziewczyna. Doceni wszystkie trudy i starania związane z przygotowaniami. Szczerze - jak wiele kobiet znasz, które zrobiły to dla swego faceta? Dokładnie!

Jak rozpoznać, że jest się zakochanym?
Jak rozpoznać czy twój były jest nadal w Tobie zakochany?
Jak się zachować na randce w kinie?
Jak umówić się z dziewczyną?
strona 1 z 3następna >
 5/5 (94 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Jak zrobić się na bóstwo?
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub