Tutaj jesteś: Miłość, Przyjaźń i Rodzina > Miłość i Randki > Zauroczenie > Jak zaimponować facetowi?
Jak zaimponować facetowi?

Jak zaimponować facetowi?

, specjalista Tipy.pl
 5/5 (94 ocen)
Oceń 
Chciałabyś zrobić coś bardzo wyjątkowego dla swojego faceta. Każdy lubi być rozpieszczany i miło zaskakiwany, nawet twój facet. Wymyślenie kilku sposobów, aby go uszczęśliwić może być trudniejsze niż myślisz. Zaskakujące jest to, że mężczyźni kochają małe rzeczy tak samo jak kobiety. Bądź w zgodzie z tym, co twój facet lubi i staraj się robić te rzeczy, które go interesują. Oto pięć sposobów, aby zaimponować facetowi.
1
Para na meczu

Oglądaj z nim jego ulubiony sport i bądź podekscytowana tak samo jak on.

Jeżeli kobieta ogląda razem z facetem jego ulubioną drużynę, a dodatkowo tak samo entuzjastycznie kibicuje jest to dla niego coś wyjątkowego. Nie możesz pozwolić sobie jednak na jakąś wpadkę typu totalny brak wiedzy o drużynie czy o zasadach gry. Musisz koniecznie odrobić lekcję i uzyskać jak najwięcej informacji na temat pasji swojego mężczyzny. Na pewno zaimponuje to facetowi jak będziesz mogła wymienić z nim opinie o grze i ponarzekać na sędziego, który „oczywiście” się mylił. Dla mężczyzny kobieta, która tak samo jak on potrafi się cieszyć sportem staje się kimś więcej a mianowicie przyjacielem, z którym może świetnie spędzać czas. Aby zdobyć extra punkty koniecznie zaopatrz się w koszulkę ulubionej drużyny swojego faceta.

2

Przygotuj dla niego przyjęcie niespodziankę

Większość facetów nie potrafi zorganizować sobie hucznych urodzin. Zazwyczaj ograniczają się do wyjścia z kumplami do baru i wypicia paru piw. Co może być lepszego od zorganizowania przyjęcia niespodzianki z wielką pompą. Zaproś jego przyjaciół, zorganizuj beczkę piwa (mogą być inne trunki), typowe męskie jedzenie no i jakieś ciekawe gry i muzyka. Facet nie zrobiłby tego dla siebie, ale będzie zachwycony jak z miłości zrobi to dla niego żona czy dziewczyna. Doceni wszystkie trudy i starania związane z przygotowaniami. Szczerze - jak wiele kobiet znasz, które zrobiły to dla swego faceta? Dokładnie!

Jak się zachowywać przy nowym chłopaku?
Jak poznać, że chłopak jest zakochany?
Jak rozpoznać prawdziwą miłość?
Jak rozpoznać zakochanie?
strona 1 z 3następna >
 5/5 (94 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Jak rozpoznać, że chłopak zdradza?
Każdy pragnie być w związku opartym na prawdziwej miłości...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub