Tutaj jesteś: Dom i Ogród > Sprzątanie > Usuwanie plam > Jak usunąć żółte plamy z potu?
Jak usunąć żółte plamy z potu?

Jak usunąć żółte plamy z potu?

, specjalista Tipy.pl
 3.5/5 (13 ocen)
Oceń 
Usuwanie plam z potu nie jest łatwe, ale jest możliwe. Ubrania, a w szczególności ubrania białe zaczną robić się żółte czy to z biegiem czasu, czy w kontakcie materiału z potem. Kiedy ubrania staną się żółte, zwyczajne pranie nie usunie plam, tak więc będziesz musiała zastosować inne techniki. Poniżej znajdziesz domowe sposoby na usuwanie żółtych plam z ubrań:
1

Jest kilka domowych sposobów na usuwanie żółtych plam z ubrań. Możesz użyć już gotowych, dostępnych w sklepach środków przeznaczonych do wybielania plam, albo możesz przygotować taki środek sama. Upewnij się, że wybrałaś odplamiacz który jest odpowiedni do rodzaju ubrania. Nie używaj przedstawionych technik na jasnych lub ciemnych tkaninach, ponieważ może zostawić trwałą plamę na ubraniu.

2

Gotowe środki do wybielania plam:

Gotowe środki do wybielania plam są raczej skuteczne. Upewnij się jednak, że używasz ich ostrożnie i zgodnie z instrukcją, aby zmniejszyć ryzyko zniszczenia tkaniny.

3

Wybielacz:

Wybielacz usunie każda plamę z białych ubrań. Możesz stosować go bezpośrednio na plamę i pozostawić, aby wsiąkł w ubranie tuż przed praniem, albo możesz dodać go do pralki. Wybielacz dodaj do pralki tylko wtedy kiedy jest pełna białych ubrań. Wybielacz usunie kolor z ubrań i może być również zbyt mocnym środkiem dla delikatnych materiałów takich jak jedwab.

Jak usunąć plamy z lakieru do paznokci?
Jak usunąć plamy z farby do włosów?
Jak usunąć plamy z wosku?
Jak usunąć gumę do żucia z ubrania?
strona 1 z 3następna >
Przeczytaj teraz: Jak wywabić trudne plamy?
 3.5/5 (13 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

glupia ta strona - 2013-06-24
gowno warte te rady
Jak usunąć plamy z kleju?
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub