Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Moda Damska > Akcesoria > Jak dobrać torebkę do butów?
Jak dobrać torebkę do butów?

Jak dobrać torebkę do butów?

, specjalista Tipy.pl
 4.4/5 (7 ocen)
Oceń 
Torebka jest nieodłącznym elementem każdej kobiety. Z jednej strony - praktyczny schowek na rzeczy osobiste, które nosimy ze sobą, z drugiej - ozdoba i element stroju. Dlatego też chcemy, żeby współgrała z naszym ubiorem, w szczególności na imprezach i specjalnych okazjach, ale również w życiu codziennym. Generalnie torebka powinna pasować do całego stroju, ale przede wszystkim dobiera się ją do butów. Klasyczne zasady mówią, iż torebka ma być dokładnie w tym samym kolorze, co buty. Obecnie od tej zasady się odchodzi, pozwalając na więcej szaleństwa i fantazji. Nie można jednak zapomnieć, iż nawet jeżeli torebka nie ma tego samego odcienia co buty, powinna z nim współgrać. Wtedy stworzy wspaniały i niezapomniany efekt, który stanie się ozdobną naszego stroju.
1
KLASYCZNIE - IDENTYCZNIE.

Jeżeli stawiasz na klasykę, to musisz dobrać buty do torebki wedle tego samego koloru. Co więcej, nawet odcień powinien być maksymalnie zbliżony. Najłatwiej rzecz jasna zrobić to z czarnymi butami i torebką. Dlatego możesz całkowicie postawić na klasykę. Jeżeli masz zamiar wybrać inny kolor, powinnaś dobrze dobrać odcień. Nie musi być on identyczny, ale też nie powinien się gryźć.
2
Z TEJ SAMEJ GLINY.

Pamiętaj, że jeżeli decydujesz się na dobranie torebki o identycznym do butów kolorze, dobrze byłoby, żeby miała ona również tą samą fakturę. Jeżeli więc wybierasz lakierowane buty, najlepiej kupić lakierowaną torebkę, jeżeli zamszowe to zamszową etc. Tej samej zasady warto się trzymać nawet, jeżeli buty nie są tego samego koloru, co torebka.
Oczywiście są odstępstwa od normy. Tu jednak musisz zdać się na intuicję. Np. gdy kupujesz czerwone lakierki i chcesz mieć do nich czerwoną torebkę, lepiej, żeby nie była ona lakierowana. Daje to bowiem poczucie pewnego przerysowania. Jeżeli zaś już będzie lakierowana, powinna być mała i nierzucająca się w oczy.
Jak ugotować budyń z torebki?
Jak w nietypowy sposób wykorzystać torebki herbaty?
Jak uszyć torebkę ze starych dżinsów?
Jak zrobić sowę z torebki papierowej?
strona 1 z 2następna >
Przeczytaj teraz: Jak dobrać torebkę?
 4.4/5 (7 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Jak prać torebkę?
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub