Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Wielkanoc > Dekoracje Wielkanocne > Jak udekorować dom na Wielkanoc?
Jak udekorować dom na Wielkanoc?

Jak udekorować dom na Wielkanoc?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4.4/5 (8 ocen)
Oceń 
Wielkanoc to wspaniałe, ciepłe, domowe i bardzo wiosenne święto. Istnieje wiele sposobów na to jak udekorować dom na Wielkanoc, a świąteczne ozdoby są bardzo zróżnicowane i mogą służyć jako element dekoracji wnętrza, zarówno z sezonie świątecznym, jak i na co dzień. Na przykład śliczna kolorowa zastawa stołowa i wazon pełen kwiatów są idealną ozdobą domu w sezonie wiosennym, ale przyczynią się także do stworzenia wielkanocnego klimatu.
1
dekoracje wielkanocne - krok 1
Atrybutami świąt wielkanocnych są króliczki, pisanki i kwiaty. Pierwszą rzeczą, jaką możesz wykonać w ramach świątecznego dekorowania domu, jest wyciągnięcie kolorowej zastawy i innych akcesoriów tego typu, jak np. obrus czy zasłony. Doda to wiosennego powiewu w Twoim domu. Jeżeli nie masz wielkanocnych króliczków, możesz z powodzeniem kupić je w swoim sklepie z domowymi ozdobami. Takie króliczki, w połączeniu z talerzem albo koszyczkiem pełnym kolorowych jajek, mogą służyć jako piękna, świąteczna ozdoba stołowa.
2
dekoracje wielkanocne - krok 2
Jeżeli chcesz bardziej rozbudowanych dekoracji świątecznych w swoim domu, możesz zrobić wieniec, który powiesisz na drzwiach albo na kominku. Do wieńca możesz przyczepić świeże lub suche kwiaty, kolorowe jajka-wydmuszki albo małe gałązki. Wstążki, klej i pasma materiału pomogą Ci przymocować ozdoby do wieńca i sprawią, że wszystko będzie się dobrze trzymać.

Weź kilka gałązek i zwiń je w pierścień, następnie użyj wstążek i kawałków materiału do ozdoby, a za pomocą kleju przyczep w różnych miejscach kolorowe jajka wydmuszki. Dodaj trochę kwiatów i voila, Twój świąteczny wieniec jest gotowy. Aby wykonać jajka-wydmuszki, musisz zrobić malutką dziurkę w skorupce jajka i pozwolić, żeby białko i żółtko wyciekło do miski. Zafarbuj skorupki jajek w specjalnej farbie albo pomaluj je, skoro i tak nie będziesz ich jeść.
Jak zrobić kurczaczki z jajek styropianowych?
Jak zrobić dekorację wielkanocną – zajączek?
Jak zrobić pisanki ze skorupek?
Jak zrobić wielkanocnego zajączka pacynkę z filcu?
Wskazówki
  • Wielkanoc daje również możliwość udekorowania domu z zewnątrz. Ale jeżeli nie masz ochoty ozdabiać swojego trawnika sztucznymi kolorowymi jajkami albo ślicznymi króliczkami, możesz po prostu go posprzątać ze zbędnych pozostałości po zimie i posadzić w ogródku trochę świeżych kwiatów. Wesołej Wielkanocy!
strona 1 z 2następna >
 4.4/5 (8 ocen)
Oceń 

  • Komentarze Tipy.pl (1)

daria16rog - 2013-03-18
Kwiaty to chyba najlepsza i najprzyjemniejsza dekoracja w domu.
Aby zaznaczyć, że nadszedł czas świąteczny, można zrobić wiosenny, świąteczny wianek na drzwi.  Wielkanoc to czas,...
Jak zrobić wielkanocny wianek?
Aby zaznaczyć, że nadszedł czas świąteczny, można...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub