Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Wielkanoc > Dekoracje Wielkanocne > Jak ozdobić pisanki muliną?
Jak ozdobić pisanki muliną?

Jak ozdobić pisanki muliną?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4.1/5 (14 ocen)
Oceń 
Sposobów ozdabiania pisanek jest tak wiele, jak wiele jest ludzi z wyobraźnią, których ręce są zawsze gotowe do pracy, by stworzyć jakieś małe dzieło. Poniżej proponowane pisanki są takie piękne, kolorowe, że od razu robi się wiosennie w sercu i mieszkaniu. Kolory napawają optymizmem i radością. Nie sposób się nie uśmiechnąć widząc tak kolorowe pisanki. A zrobienie ich wcale nie jest takie trudne. Tylko zobacz.
mulina we wszystkich kolorach tęczy, plastikowe jajka (do kupienia tutaj), nożyczki, klej w pistolecie do klejenia na gorąco (do kupienia tutaj).
1
Przygotuj sobie mulinę, poukładaj ją kolorami, których będziesz po kolei używać.
2
Możesz też sobie rozrysować na kartce papieru, jak chcesz, aby wyglądały Twoje pisanki. Będzie Ci naprawdę dużo łatwiej, gdy będziesz już naprawdę obtaczać jajka muliną.
3
Weź plastikowe jajko w dłoń i posmaruj jego czubek klejem. Następnie przyłóż końcówkę muliny i zacznij ją owijać wokoło w spiralę.
4
W miarę obtaczania jajka muliną dodawaj klej, aby mulina była dobrze przyklejona do jajka. Pamiętaj jednak, aby nie dawać za dużo kleju, bo będzie brzydko wyłaził między kolejnymi nitkami muliny.
5
Gdy będziesz chciała zmienić kolor muliny, po prostu utnij ta, którą aktualnie używasz i zacznij oklejać następną, chowając końce lekko pod spód.
6
Gdy skończysz odstaw jajko do wyschnięcia i zacznij dekorować następne.
Jak zrobić wielkanocne jajka z niespodzianką?
Jak zrobić pisanki – zwierzątka?
Jak zrobić uszy królika?
Jak zrobić lilie z papieru?
 4.1/5 (14 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (2)

Chika - 2013-03-29
Fajny pomysł! zrobię to, ale z paseczków bibuły i na wydmuszkach!
sylwunia234 - 2013-03-12
Śliczne pisanki. Na tę pisanki można przykleić jakieś błyszczące cekiny.
Planujesz ozdabianie pisanek? Jak pewnie wiesz, technik jest bardzo dużo. Można jajka malować, oklejać, ozdabiać muliną...
Jak ozdabiać pisanki? Praktyczne porady
Planujesz ozdabianie pisanek? Jak pewnie wiesz, technik...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub