Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Wielkanoc > Dekoracje Wielkanocne > Jak ozdobić pisanki muliną?

Jak ozdobić pisanki muliną?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4.1/5 (14 ocen)
Oceń 
Sposobów ozdabiania pisanek jest tak wiele, jak wiele jest ludzi z wyobraźnią, których ręce są zawsze gotowe do pracy, by stworzyć jakieś małe dzieło. Poniżej proponowane pisanki są takie piękne, kolorowe, że od razu robi się wiosennie w sercu i mieszkaniu. Kolory napawają optymizmem i radością. Nie sposób się nie uśmiechnąć widząc tak kolorowe pisanki. A zrobienie ich wcale nie jest takie trudne. Tylko zobacz.
mulina we wszystkich kolorach tęczy, plastikowe jajka (do kupienia tutaj), nożyczki, klej w pistolecie do klejenia na gorąco (do kupienia tutaj).
1
Przygotuj sobie mulinę, poukładaj ją kolorami, których będziesz po kolei używać.
2
Możesz też sobie rozrysować na kartce papieru, jak chcesz, aby wyglądały Twoje pisanki. Będzie Ci naprawdę dużo łatwiej, gdy będziesz już naprawdę obtaczać jajka muliną.
3
Weź plastikowe jajko w dłoń i posmaruj jego czubek klejem. Następnie przyłóż końcówkę muliny i zacznij ją owijać wokoło w spiralę.
4
W miarę obtaczania jajka muliną dodawaj klej, aby mulina była dobrze przyklejona do jajka. Pamiętaj jednak, aby nie dawać za dużo kleju, bo będzie brzydko wyłaził między kolejnymi nitkami muliny.
5
Gdy będziesz chciała zmienić kolor muliny, po prostu utnij ta, którą aktualnie używasz i zacznij oklejać następną, chowając końce lekko pod spód.
6
Gdy skończysz odstaw jajko do wyschnięcia i zacznij dekorować następne.
Jak zrobić pisanki farbowane w cebuli?
Jak ozdobić pisanki używając gumek recepturek?
Jak zrobić jajka marmurkowe?
Jak zrobić uszy królika?
 4.1/5 (14 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (2)

Chika - 2013-03-29
Fajny pomysł! zrobię to, ale z paseczków bibuły i na wydmuszkach!
sylwunia234 - 2013-03-12
Śliczne pisanki. Na tę pisanki można przykleić jakieś błyszczące cekiny.
Te urocze pisanki są symbolem Wielkanocy i budzącej się do życia przyrody. Ich wykonanie jest bardzo proste. Umieść...
Jak ozdobić pisanki trawą z papieru?
Te urocze pisanki są symbolem Wielkanocy i budzącej...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub