Tutaj jesteś: Internet > Popularne Strony WWW > Facebook > Jak napisać wiadomość na facebooku?
Jak napisać wiadomość na facebooku?

Jak napisać wiadomość na facebooku?

, specjalista Tipy.pl
 3.4/5 (7 ocen)
Oceń 

Facebook jest doskonałym sposobem na utrzymywanie kontaktu ze znajomymi, kolegami z pracy czy rodziną. Czasami jednak nie chcesz, aby cały świat widział co masz do powiedzenia, albo czym chcesz się podzielić. Tak więc zamiast pisania na swojej tablicy lub tablicy znajomych, możesz wysłać im wiadomość prywatną, podobną do e-maila, aby zatrzymać swoje konwersacje poufne.

1

Otwórz stronę www.facebook.pl. Zaloguj się za pomocą swojego hasła i loginu.

2
Wybierz znajomego do którego chcesz napisać prywatną wiadomość. Kliknij, aby otworzyć jego profil.
3
Wysyłanie wiadomości na Facebooku

W prawym górnym rogu znajdziesz przycisk „wyślij wiadomość”. Zostaniesz przekierowany do strony prywatnych wiadomości.

4
Wpisz tytuł w polu tematu. Wpisz wiadomość w dużym okienku poniżej okienka tematu.
5

Naciśnij „wyślij” kiedy skończyłeś pisać wiadomość. Teraz Twoja wiadomość została wysłana do znajomego którego wybrałeś. Nikt inny nie jest w stanie zobaczyć wiadomości którą wysłałeś.

Jak usunąć post na facebooku?
Jak ukryć swoją aktywność na Facebooku?
Jak usunąć konto na Facebooku?
Jak dodać znajomych na Facebooku?
 3.4/5 (7 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (2)

Michał - 2013-10-13
Nieprecyzyjne opisanie sposobu pisania wiadomości do osób niebędących moimi znajomymi. W ogóle nie ma tych przycisków w prawym górnym rogu o którym piszecie. Weście przykład z NK, tam jest to bardzo przejrzyste i nie wymagające objaśnienia.
zen - 2012-12-07
do luftu, nie mozna tego zastosowac do wysylania wiadomosci osobie, ktora jeszcze nie jest naszym znajomym
Każdy z nas na pewno słyszał już o portalu Facebook. Większość z całą pewnością ma też na nim konto. Prawdopodobnie też...
Jak stworzyć wydarzenie na Facebook'u?
Każdy z nas na pewno słyszał już o portalu Facebook...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub