Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Wielkanoc > Dekoracje Wielkanocne > Jak zrobić koszyczek wielkanocny z pasków papieru?
Jak zrobić koszyczek wielkanocny z pasków papieru?

, specjalista Tipy.pl
 3.7/5 (3 ocen)
Oceń 
Skoro zbliża się Wielkanoc, to nie może nam zabraknąć wielkanocnego koszyczka. Proponuję w tym roku zrobienie koszyczka innego niż wszystkie, bo koszyczka z papieru. Zamiast wyrzucać pudełka po ryżu, kaszy czy płatkach kosmetycznych możesz z nich zrobić wielkanocny koszyczek. Jak? Poniżej instrukcja krok po kroku.
pudełka po musli czy ryżu (chodzi o to, żeby karton był w miarę sztywny), kolorowe końcówki włóczek, nożyczki.
1
Koszyczek wielkanocny z papieru 1
Odetnij od pudełek te części, które tworzą ich 'klapki' zamykające pudełko. Pozostaw tylko ścianki pudełek.
2
Koszyczek wielkanocny z papieru 2
Potnij pudełka w cienkie paseczki, ale niech one tworzą jedną całość, nie mogą się przerwać. Niech się wiją wokół siebie i tworzą splot.
3
Koszyczek wielkanocny z papieru 3
Zacznij skręcać pocięte pudełko wokoło palca. Zwiąż spiralkę kawałkiem włóczki, aby się trzymała.
4
Koszyczek wielkanocny z papieru 4
Kontynuuj obwijanie pasków tak, jakbyś tworzyła gniazdko. Co jakiś czas związuj paski włóczką.
5
Koszyczek wielkanocny z papieru 5
Twórz ścianki koszyczka owijając paski z pudełek wokoło, co jakiś czas je związując włóczką. Pnij się w górę, aby ścianki rosły. Włóczkę możesz zawiązywać w kokardki, aby koszyczek ładniej się prezentował. Pnij się tak wysoko, aż uzyskasz pożądaną wysokość. Ścianki zrób dość gęste.
6
Koszyczek wielkanocny z papieru 6
Musimy też zrobić uchwyt do koszyczka. W tym celu potrzebujemy kilku prostych pasków z tekturki. Niech mają około 40 cm długości.
7
Koszyczek wielkanocny z papieru 7
Skręć paski ze sobą, jak widać na fotografii.
8
Koszyczek wielkanocny z papieru 8
Aby uchwyt trzymał się taki 'wykręcony' zwiąż paski w kilku miejscach włóczką, jak robiłaś to tworząc koszyczek. Uchwyt przymocuj do koszyczka przywiązując go mocno włóczką.
9
Koszyczek wielkanocny z papieru
Oto gotowy koszyczek.
Jak zrobić wydmuszkę?
Jak zrobić baranka z patyczków do uszu?
Jak zrobić dekoracyjne pisanki z muliny?
Jak zrobić bukiet z bibuły?
 3.7/5 (3 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Oto ciekawy pomysł na ozdobne mini koszyczki wielkanocne. Czasami zdarza się tak, że po kuchni plączą się niepotrzebne...
Jak zrobić mini koszyczek na pisankę?
Oto ciekawy pomysł na ozdobne mini koszyczki wielkanocne...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub