Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Wielkanoc > Dekoracje Wielkanocne > Jak zrobić koszyczek wielkanocny z pasków papieru?
Jak zrobić koszyczek wielkanocny z pasków papieru?

, specjalista Tipy.pl
 3.7/5 (3 ocen)
Oceń 
Skoro zbliża się Wielkanoc, to nie może nam zabraknąć wielkanocnego koszyczka. Proponuję w tym roku zrobienie koszyczka innego niż wszystkie, bo koszyczka z papieru. Zamiast wyrzucać pudełka po ryżu, kaszy czy płatkach kosmetycznych możesz z nich zrobić wielkanocny koszyczek. Jak? Poniżej instrukcja krok po kroku.
pudełka po musli czy ryżu (chodzi o to, żeby karton był w miarę sztywny), kolorowe końcówki włóczek, nożyczki.
1
Koszyczek wielkanocny z papieru 1
Odetnij od pudełek te części, które tworzą ich 'klapki' zamykające pudełko. Pozostaw tylko ścianki pudełek.
2
Koszyczek wielkanocny z papieru 2
Potnij pudełka w cienkie paseczki, ale niech one tworzą jedną całość, nie mogą się przerwać. Niech się wiją wokół siebie i tworzą splot.
3
Koszyczek wielkanocny z papieru 3
Zacznij skręcać pocięte pudełko wokoło palca. Zwiąż spiralkę kawałkiem włóczki, aby się trzymała.
4
Koszyczek wielkanocny z papieru 4
Kontynuuj obwijanie pasków tak, jakbyś tworzyła gniazdko. Co jakiś czas związuj paski włóczką.
5
Koszyczek wielkanocny z papieru 5
Twórz ścianki koszyczka owijając paski z pudełek wokoło, co jakiś czas je związując włóczką. Pnij się w górę, aby ścianki rosły. Włóczkę możesz zawiązywać w kokardki, aby koszyczek ładniej się prezentował. Pnij się tak wysoko, aż uzyskasz pożądaną wysokość. Ścianki zrób dość gęste.
6
Koszyczek wielkanocny z papieru 6
Musimy też zrobić uchwyt do koszyczka. W tym celu potrzebujemy kilku prostych pasków z tekturki. Niech mają około 40 cm długości.
7
Koszyczek wielkanocny z papieru 7
Skręć paski ze sobą, jak widać na fotografii.
8
Koszyczek wielkanocny z papieru 8
Aby uchwyt trzymał się taki 'wykręcony' zwiąż paski w kilku miejscach włóczką, jak robiłaś to tworząc koszyczek. Uchwyt przymocuj do koszyczka przywiązując go mocno włóczką.
9
Koszyczek wielkanocny z papieru
Oto gotowy koszyczek.
Jak zrobić pisanki z wosku?
Jak ozdobić koszyczek wielkanocny kwiatami?
Jak zrobić naleśnika w kształcie zajączka?
Jak zrobić uszy królika?
 3.7/5 (3 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

A to bardzo ciekawa opcja dla tych, którzy lubią nietuzinkowe rozwiązania. Koszyk zrobiony z chusty na pewno wzbudzi...
Jak zrobić koszyczek wielkanocny z chusty?
A to bardzo ciekawa opcja dla tych, którzy lubią nietuzinkowe...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub