Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Wielkanoc > Dekoracje Wielkanocne > Jak zrobić koszyk wielkanocny z papieru?
Jak zrobić koszyk wielkanocny z papieru?

, specjalista Tipy.pl
 4.4/5 (7 ocen)
Oceń 
Jeśli potrzebujesz małego koszyczka, aby umieścić w nim pisanki i postawić na komodzie, w kuchni czy korytarzu, aby ozdobić dom na Wielkanoc, to będzie idealne rozwiązanie dla Ciebie. Koszyczek z papieru robi się naprawdę szybko i bardzo łatwo. W ciągu zaledwie kilku minut możesz mieć już swój koszyczek. Nie wierzysz? Sprawdź!
kartka twardego papieru - najlepiej dekoracyjnego (do kupienia tutaj), ołówek, linijka, taśma klejąca lub klej szybkoschnący, ozdobne ćwieki (do kupienia tutaj).
1
Koszyczek z papieru 1
Z papieru wytnij kwadrat o wymiarach 15x15 cm. Połóż go lewą stroną do góry. Następnie za pomocą linijki i ołówka podziel kwadrat na mniejsze kwadraty o wymiarach 5x5 cm. Jak to powinno być zrobione widać na zdjęciu. Zagnij i odegnij kartkę wzdłuż każdej linii, aby łatwiej się zaginały w późniejszych etapach.
2
Koszyczek z papieru 2
Widzisz cztery ciemniejsze linie na poprzednim zdjęciu? Natnij teraz wzdłuż tych linii kwadrat, aby uzyskać to, co widać na fotografii obok. Odegnij lekko środkowe części do góry.
3
Koszyczek z papieru 3
Następnie unieś do góry boczne ścianki, tak aby utworzyły koszyczek. Na pewno Ci się uda. Popatrz na zdjęcie. Sklej ścianki ze sobą klejem, aby koszyczek się trzymał.
4
Koszyczek z papieru 4
Tak to powinno wyglądać od środka. Odcięte wcześniej, środkowe małe kwadraty przyklej również do ścianek koszyczka.
5
Koszyczek z papieru 5
Z tego samego papieru wytnij pasek o dowolnej długości. Ten widoczny na zdjęciu ma 15cm długości. Przyklej go do koszyczka, aby tworzył uchwyt. Możesz też przymocować go za pomocą ćwieków. Wtedy koszyczek będzie się pięknie prezentował.
6
Koszyczek z papieru - zrób to sam
Wypełnij koszyczek pisankami i postaw w widocznym miejscu w domu.
Jak ozdobić koszyczek wielkanocny kwiatami?
Jak zrobić koszyczek wielkanocny z pasków papieru?
Jak zrobić uszy królika?
Jak zrobić lilie z papieru?
 4.4/5 (7 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

Patiii - 2011-04-20
koszyczek jest super. Robię również takie same tylko z większego papieru. JEST ŚWIETNY !
<p>Nie ma lepszego miejsca na Twoje kurczaczki i króliczki, niż ręcznie robiony koszyczek wielkanocny! Wszytko czego...
Jak zrobić koszyczek wielkanocny z papieru?
Nie ma lepszego miejsca na Twoje kurczaczki i króliczki...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub