Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Wielkanoc > Dekoracje Wielkanocne > Jak zrobić koszyk wielkanocny z papieru?
Jak zrobić koszyk wielkanocny z papieru?

, specjalista Tipy.pl
 4.4/5 (7 ocen)
Oceń 
Jeśli potrzebujesz małego koszyczka, aby umieścić w nim pisanki i postawić na komodzie, w kuchni czy korytarzu, aby ozdobić dom na Wielkanoc, to będzie idealne rozwiązanie dla Ciebie. Koszyczek z papieru robi się naprawdę szybko i bardzo łatwo. W ciągu zaledwie kilku minut możesz mieć już swój koszyczek. Nie wierzysz? Sprawdź!
kartka twardego papieru - najlepiej dekoracyjnego (do kupienia tutaj), ołówek, linijka, taśma klejąca lub klej szybkoschnący, ozdobne ćwieki (do kupienia tutaj).
1
Koszyczek z papieru 1
Z papieru wytnij kwadrat o wymiarach 15x15 cm. Połóż go lewą stroną do góry. Następnie za pomocą linijki i ołówka podziel kwadrat na mniejsze kwadraty o wymiarach 5x5 cm. Jak to powinno być zrobione widać na zdjęciu. Zagnij i odegnij kartkę wzdłuż każdej linii, aby łatwiej się zaginały w późniejszych etapach.
2
Koszyczek z papieru 2
Widzisz cztery ciemniejsze linie na poprzednim zdjęciu? Natnij teraz wzdłuż tych linii kwadrat, aby uzyskać to, co widać na fotografii obok. Odegnij lekko środkowe części do góry.
3
Koszyczek z papieru 3
Następnie unieś do góry boczne ścianki, tak aby utworzyły koszyczek. Na pewno Ci się uda. Popatrz na zdjęcie. Sklej ścianki ze sobą klejem, aby koszyczek się trzymał.
4
Koszyczek z papieru 4
Tak to powinno wyglądać od środka. Odcięte wcześniej, środkowe małe kwadraty przyklej również do ścianek koszyczka.
5
Koszyczek z papieru 5
Z tego samego papieru wytnij pasek o dowolnej długości. Ten widoczny na zdjęciu ma 15cm długości. Przyklej go do koszyczka, aby tworzył uchwyt. Możesz też przymocować go za pomocą ćwieków. Wtedy koszyczek będzie się pięknie prezentował.
6
Koszyczek z papieru - zrób to sam
Wypełnij koszyczek pisankami i postaw w widocznym miejscu w domu.
Jak wyhodować owies na stół wielkanocny?
Jak zrobić króliki z rolek papieru toaletowego?
Jak zrobić bukiet z bibuły?
Jak zrobić gołębia z wydmuszki?
 4.4/5 (7 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

Patiii - 2011-04-20
koszyczek jest super. Robię również takie same tylko z większego papieru. JEST ŚWIETNY !
Oto ciekawy pomysł na ozdobne mini koszyczki wielkanocne. Czasami zdarza się tak, że po kuchni plączą się niepotrzebne...
Jak zrobić mini koszyczek na pisankę?
Oto ciekawy pomysł na ozdobne mini koszyczki wielkanocne...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub