Tutaj jesteś: Internet > Popularne Strony WWW > Facebook > Jak usunąć post na facebooku?
Jak usunąć post na facebooku?

Jak usunąć post na facebooku?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 2.5/5 (6 ocen)
Oceń 

Twoja tablica na Facebooku jest strona główną. Strona ta pozwala Tobie i Twoim znajomym na umieszczanie komentarzy, linków, zdjęć i muzyki. Jeśli napisałeś coś niepoprawnie, lub nie chcesz aby komentarze znajomych pozostały na tablicy, możesz łatwo to usunąć. Jest na to prosty sposób.

1

Zaloguj się na swój profil na Facebooku. Naciśnij na profil w prawym górnym rogu, aby mieć dostęp do swojej tablicy.

2
Przejdź do postu który chcesz usunąć.
3

Przesuń kursor myszy na post który chcesz usunąć. Naciśnij przycisk „X” który znajdziesz po prawej strony postu.

4

Wybierz „usuń post” z menu które pojawi się po naciśnięciu „X”. Powtórz czynność z innymi niechcianymi postami na Twojej tablicy.

Jak ukryć swoją aktywność na Facebooku?
Jak zablokować zdjęcia na Facebooku?
Jak zablokować kogoś na Facebooku?
Jak usunąć kogoś ze znajomych na Facebooku?
Wskazówki
  • Usuwaj ostrożnie: kiedy potwierdzisz już usunięcie postu z tablicy, nie będziesz w stanie już go odzyskać.
 2.5/5 (6 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (4)

djKenndo - 2013-10-05
słoneczko -> ustawienia prywatności -> "Kto może zobaczyć dodawane przeze mnie treści?"/przejrzyj wszystkie swoje rzeczy i posty -> obok każdego postu widnieje ikonka udostępniania (znajomi, publiczny itp) przesuń kursor dwa centy w prawo w tej samej linijce, pojawi się ukryte okienko "dozwolone na osi czasu" i w nim znajdziesz opcję USUŃ :)
Zmień_dilera - 2011-09-15
.. teraz na fb nie ma czegoś takiego.. zamiast tego teraz jest przycisk "Twoi znajomi znajomych" .. Jak usunąć ? Czy teraz jest w ogóle taka możliwość ?
lugruk - 2011-09-01

Musisz do jkazdego wejsc osobno albo w ustawieniach swojego konta zablokowac posty dla znajomych

ala - 2011-08-26
Chcę usunąć wszystkie postów na tablicy, usunęłam wszystko co pokazywał mój profil, jednak moi znajomi widza na tablicy dalej posty, które mój profil nie chce mi pokazać. Co zrobić by je usunąć?
<p>Bardzo łatwo jest nauczyć się jak dodawać znajomych na Facebooku, ale miej na uwadze to, że zaproszona przez Ciebie...
Jak zaprosić znajomych na Facebooku?
Bardzo łatwo jest nauczyć się jak dodawać znajomych...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub