Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Pielęgnacja Skóry > Przebarwienia > Jak usunąć przebarwienia z twarzy?
Jak usunąć przebarwienia z twarzy?

Jak usunąć przebarwienia z twarzy?

, specjalista Tipy.pl
 1.2/5 (323 ocen)
Oceń 

Masz przebarwienia na twarzy? W takim razie przeczytaj poniższy artykuł, a poznasz skuteczne metody na pozbycie się ich. Są to wyłącznie sposoby naturalne, a wszystko, czego potrzebujesz z pewnością znajdziesz w swojej kuchni.

1
Cytryna

Na twarz nałóż maskę cytrynową, ale nie spłukuj jej, zetrzyj ją chusteczką higieniczną, a następnie nałóż krem nawilżający.

2
sok z cytryny

Sok z cytryny jest przetestowanym i wypróbowanym środkiem na usuwanie piegów i przebarwień. Nałóż sok z cytryny za pomocą palców na piegi lub brązowe plamki na twarzy.

3
Truskawki

Regularne używanie masek na bazie warzyw i owoców takich jak: morele, truskawki, ogórki i czarna porzeczka, pomogą rozjaśnić przebarwienia.

4
kwaśne mleko

Umyj twarz kwaśnym mlekiem. Kwas mlekowy działa na skórę jak peeling, ale nie podrażnia jej, ani nie wysusza.

5
miód

Podgrzej lekko miód i wmasuj delikatnie palcami w skórę twarzy. Zmyj miód najpierw ciepłą, a następnie zimną wodą. Przed nałożeniem miodu na twarz możesz zmieszać go z odrobiną kiełków pszenicy.

6
Chrzan

Chrzan, ocet chrzanowy lub płatki owsiane nałożone na skórę, również są pomocne w rozjaśnianiu przebarwień.

7
pietruszka z cytryną

Nałożenie pod swój ulubiony krem mikstury soku z pietruszki zmieszanego z sokiem z cytryny, sokiem z pomarańczy i sokiem z czerwonej porzeczki sprawi, że piegi i przebarwienia będą niewidoczne.

Domowe sposoby na blizny po trądziku
Jak zrobić rozświetlający krem do twarzy?
Jak zrobić cytrynową maseczkę na przebarwienia?
Jak usunąć przebarwienia po pryszczach?
Wskazówki
  • Zmyj makijaż przed stosowaniem tych środków.
  • Oczyść skórę dokładnie z tłuszczu i kremów przed zastosowaniem powyższych sposobów na przebarwienia.
  • Uważaj na poparzenia słoneczne lub inne podrażnienia skóry. Pozwól, aby najpierw podrażnienia się zagoiły, inaczej możesz wyrządzić więcej szkody.
  • Jeśli masz skórę wrażliwą, nie używaj soku z cytryny, ponieważ może ją podrażnić.
  • Pamiętaj, że cytryna jest kwaśna, więc za każdym razem kiedy ją stosujesz, trzymaj ją z dala od oczu.
  • Środki i sposoby podane powyżej nie będą działały na każdego tak samo.
strona 1 z 2następna >
Przeczytaj teraz: Jak zatuszować trądzik?
 1.2/5 (323 ocen)
Oceń 

  • Komentarze Tipy.pl (5)

1roberthulewicz - 2014-01-29
Ja próbuje maseczki z białka i cytryny. :)
karmi - 2013-08-02
na pewno sprubuje
letnianutka1996 - 2013-07-30
na przebarwienia jest dobra cytryna.chodzi tutaj o sok który rozjasnia te przebarwienia,i poprawia strukture pigmentów w naszej skórze.
topielica - 2013-06-24
Dodam że jeśli ktos ma problemy z przebarwieniami powinien używac wysokich filtrów na twarz jesli ma zamiar sie opalac-bo cóż z tego że będzie przemywał twarz cytryną jesli wyjdzie na słońce bez ochrony .
zuziazyl - 2013-04-22
U mnie w lodówce arbuz nie wytrzymał by 9 tyg. nie ma mowy wole chyba cytryny użyć i miodu.
Farbowanie włosów to dość częsty zabieg kosmetyczny wielu pań. Dzięki różnego rodzaju farbom panie mogą zmieniać kolor...
Jak pozbyć się plam ze skóry po farbie do włosów?
Farbowanie włosów to dość częsty zabieg kosmetyczny...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub