Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Pielęgnacja Skóry > Przebarwienia > Jak usunąć przebarwienia z twarzy?
Jak usunąć przebarwienia z twarzy?

Jak usunąć przebarwienia z twarzy?

, specjalista Tipy.pl
 1.2/5 (322 ocen)
Oceń 

Masz przebarwienia na twarzy? W takim razie przeczytaj poniższy artykuł, a poznasz skuteczne metody na pozbycie się ich. Są to wyłącznie sposoby naturalne, a wszystko, czego potrzebujesz z pewnością znajdziesz w swojej kuchni.

1
Cytryna

Na twarz nałóż maskę cytrynową, ale nie spłukuj jej, zetrzyj ją chusteczką higieniczną, a następnie nałóż krem nawilżający.

2
sok z cytryny

Sok z cytryny jest przetestowanym i wypróbowanym środkiem na usuwanie piegów i przebarwień. Nałóż sok z cytryny za pomocą palców na piegi lub brązowe plamki na twarzy.

3
Truskawki

Regularne używanie masek na bazie warzyw i owoców takich jak: morele, truskawki, ogórki i czarna porzeczka, pomogą rozjaśnić przebarwienia.

4
kwaśne mleko

Umyj twarz kwaśnym mlekiem. Kwas mlekowy działa na skórę jak peeling, ale nie podrażnia jej, ani nie wysusza.

5
miód

Podgrzej lekko miód i wmasuj delikatnie palcami w skórę twarzy. Zmyj miód najpierw ciepłą, a następnie zimną wodą. Przed nałożeniem miodu na twarz możesz zmieszać go z odrobiną kiełków pszenicy.

6
Chrzan

Chrzan, ocet chrzanowy lub płatki owsiane nałożone na skórę, również są pomocne w rozjaśnianiu przebarwień.

7
pietruszka z cytryną

Nałożenie pod swój ulubiony krem mikstury soku z pietruszki zmieszanego z sokiem z cytryny, sokiem z pomarańczy i sokiem z czerwonej porzeczki sprawi, że piegi i przebarwienia będą niewidoczne.

Jak zrobić rozświetlający krem do twarzy?
Sposoby na pękające naczynka
Jak zrobić peeling z płatków owsianych?
Jak poprawić jędrność biustu?
Wskazówki
  • Zmyj makijaż przed stosowaniem tych środków.
  • Oczyść skórę dokładnie z tłuszczu i kremów przed zastosowaniem powyższych sposobów na przebarwienia.
  • Uważaj na poparzenia słoneczne lub inne podrażnienia skóry. Pozwól, aby najpierw podrażnienia się zagoiły, inaczej możesz wyrządzić więcej szkody.
  • Jeśli masz skórę wrażliwą, nie używaj soku z cytryny, ponieważ może ją podrażnić.
  • Pamiętaj, że cytryna jest kwaśna, więc za każdym razem kiedy ją stosujesz, trzymaj ją z dala od oczu.
  • Środki i sposoby podane powyżej nie będą działały na każdego tak samo.
strona 1 z 2następna >
 1.2/5 (322 ocen)
Oceń 

  • Komentarze Tipy.pl (5)

1roberthulewicz - 2014-01-29
Ja próbuje maseczki z białka i cytryny. :)
karmi - 2013-08-02
na pewno sprubuje
letnianutka1996 - 2013-07-30
na przebarwienia jest dobra cytryna.chodzi tutaj o sok który rozjasnia te przebarwienia,i poprawia strukture pigmentów w naszej skórze.
topielica - 2013-06-24
Dodam że jeśli ktos ma problemy z przebarwieniami powinien używac wysokich filtrów na twarz jesli ma zamiar sie opalac-bo cóż z tego że będzie przemywał twarz cytryną jesli wyjdzie na słońce bez ochrony .
zuziazyl - 2013-04-22
U mnie w lodówce arbuz nie wytrzymał by 9 tyg. nie ma mowy wole chyba cytryny użyć i miodu.
Jak wiadomo nowotwory skóry są bardzo ciężką chorobą. Przeważnie typy tych nowotworów są określane mianem „złośliwych”...
Jak chronić skórę przed czerniakiem?
Jak wiadomo nowotwory skóry są bardzo ciężką chorobą...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub